Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop ( Samarbejde )

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Vi har lige overtaget webshoppen www.fiverr.dk hvor vi lige nu sælger ure og høretelefoner.

Da vi overtog den for ganske nylig var der kun ure, men vi gør hvad vi kan, for at fylde op med andre varer også. Shoppen kan godt se lidt uoverskuelig ud, men da ingen af os er særlig gode til sådan noget her, må i lige bære over med det. Vi tog bare chancen og købte det, så det må briste eller bære.

Nu mangler vi så bare nogle kunder. Er der nogle der har nogle gode forslag til hvordan vi kommer ud og gør opmærksom på os selv? Her skal jeg bare lige sige at vi har meget lidt penge til det.

En anden ting jeg tænkte på, var at lave et samarbejde med en anden webshop. F.eks. tage et produkt fra vores shop, og et produkt fra en anden shop, og så lave en pakke som så sælges fra både vores og deres. Skriv gerne hvis der er nogen der er interesserede i det.

Ellers så håber jeg da ihvertfald at i vil slå et lille smut forbi siden, og måske gøre en god handel. Hvis i ønsker en lidt større handel, er vi altid klar med et godt tilbud.

Fortsat god aften.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:29

Tillykke med overtagelsen. Håber i får noget ud af det.

MortenPedersen:
Nu mangler vi så bare nogle kunder

I mangler da ihvertfald at få oversat en del i shoppen og få den gjort lidt mere lækker. Undskyld jeg siger det, men det ligner altså en demoshop med ganske få varer uden nogen beskrivelse - overhovedet.

Den er slet ikke klar til at få kunder. Sorry, men der mangler altså en del arbejde.

Venlig hilsen
Ole

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 21:38

Hej Morten.

Ja som der blev nævnt før, så er det sku lige et stykke i mål. Men du lyder til at du har gå-påmod,

så det er jo bare at give den gas. Syntes du skulle overveje at købe nogle køber om at drive en E-shop. Der findes bla. Webshop hvordan, Det er en rigtig fin lille bog, som går en masse gode ting igennem om at starte og udvikle sin webshop. den er lige til og er ikke tør. Jeg kan også anbefale Jysk emarketing, den er også mega fed. den giver gode råd til hvordan du kan få nogle af de første kunder. begge bøger kan købes inde på her: http://myll.dk/shop/index.php/jysk-emarketing.html og http://myll.dk/shop/index.php/faglitteratur/e-handel.html

Priserne er rigtig fornuftige så det er en rigtig god start.

Held og Lykke.

Ps ideen om at finde samarbejds partner er ikke nogen dum ide, men der er i ikke endnu 

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 21:43

hold da op det var måske ikke lige den bedste måde jeg linket på SORRY prøver lige igen. 

Du finder begge bøger her Wyll.dk

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Tilmeldt 11. Apr 11
Skrevet kl. 21:46

Tak for svarerne. Som sagt er der ingen af os der nogensinde har prøvet det før, og vi har ikke rigtig forstand på hvordan man "gør noget ud af det". Vi købte sådan set shoppen fordi den forrige ejer sagde at den var klar.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:26

Ja det er ikke helt overskueligt.

Farverne er alt for blandede... I bruger:

Rød

Grøn

Blå

Orange

Sort

Lyseblå

Lysegrøn

Og det er bare til teksten. Få styr på sidens opsætning før I begynder at fylde mere på og husk at holde jer til produkter, som er relaterede til hinanden.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 09:43

MortenPedersen:

Tak for svarerne. Som sagt er der ingen af os der nogensinde har prøvet det før, og vi har ikke rigtig forstand på hvordan man "gør noget ud af det". Vi købte sådan set shoppen fordi den forrige ejer sagde at den var klar.

Må desværre holde med de andre og sige, at den langt fra er færdig.

Prøv at tjekke nogle af jeres konkurrenter ud og se, hvordan deres shop ser ud:
http://www.anytimedenmark.dk/
http://www.ure.dk/
http://www.jonsen.dk/

Så vil i se, at i har lidt at gå igang med.

Har i kun et af hvert ur?
Forsøgte lige at købe 2 lilla, men det kunne jeg ikke.

Alle de forskellige farver og især den lysegule i har ved adresse kasserne, gør helt ondt at se på.

Jeres URL'er er heller ikke særlig brugervenlige:
Jeres side virker både med/uden www, hvilket giver DC.
Prøv at lav en site: søgning på jeres url og i vil se, hvordan man ser jeres side i google. Der er slet ingen tekst, der beskriver produkterne og man vil som bruger ikke vide hvad man kan se ved at klikke på linket.

Fx siger: 

Retro Brun - fiverr.dk

Materiale bagside: Rustfrit stål Høj kvalitet kunstlæder rem Urværk: Japansk Movement Quartz ur Farve: Hvid / Pink / Sort / Rød / Blå / Brun / Lilla / Gul ...
www.fiverr.dk/product.php?id_product=12 - Cached

Ikke ret meget om produktet.

Er ked af at sige det, men som jeg ser det, er det slet ikke en færdig side i har købt, men bare et standart shop system påklasket et dårligt design.

Mvh
Fra Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Skrevet kl. 09:50

Jeg synes også der er lidt vej endnu, før sitet virker helt køreklar.

Shoppen er baseret på Prestashop, og du kan derfor bl.a. finde meget hjælp her:

http://www.prestashop.com/forums/

MVH
Tobias Thaastrup-Leth
SEO & WEB - OnlineMedier ApS

Tilmeldt 11. Apr 11
Skrevet kl. 09:50

Tak for svaret Kristian.

Som sagt er det ikke noget vi har gjort i før, og ingen af os har nogensinde haft noget at gøre med webshop, eller hjemmesider overhovedet før. Vi købte shoppen fordi vi troede den var "færdig", og fordi vi begge 2 er vilde med salg.

Men vi kan da godt se nu, at der mangler en del, og vi søger da også efter en der kan hjælpe med at "gøre den klar".

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 15:16

Hej Morten

Her er et lidt forsinket tip.

Hvis I leder efter nogle populære ure, der ikke er alt for dyre i indkøb, så kan jeg anbefale Mango ure og Baby-G ure fra Casio. Begge mærker koster ca 500-1000 kr i udsalg, og du får dem vel for ca 40% af udsalgsprisen.

Farverige ure er populære, så jeg tvivler på at I vil brænde nallerne alt for meget ved at købe dem ind. De forhandles af Staehr.

Held og lykke.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)