Hej Alle. Vi har lige overtaget webshoppen www.fiverr.dk hvor vi lige nu sælger ure og høretelefoner. Da vi overtog den for ganske nylig var der kun ure, men vi gør hvad vi kan, for at fylde op med andre varer også. Shoppen kan godt se lidt uoverskuelig ud, men da ingen af os er særlig gode til sådan noget her, må i lige bære over med det. Vi tog bare chancen og købte det, så det må briste eller bære. Nu mangler vi så bare nogle kunder. Er der nogle der har nogle gode forslag til hvordan vi kommer ud og gør opmærksom på os selv? Her skal jeg bare lige sige at vi har meget lidt penge til det. En anden ting jeg tænkte på, var at lave et samarbejde med en anden webshop. F.eks. tage et produkt fra vores shop, og et produkt fra en anden shop, og så lave en pakke som så sælges fra både vores og deres. Skriv gerne hvis der er nogen der er interesserede i det. Ellers så håber jeg da ihvertfald at i vil slå et lille smut forbi siden, og måske gøre en god handel. Hvis i ønsker en lidt større handel, er vi altid klar med et godt tilbud. Fortsat god aften. |
Tillykke med overtagelsen. Håber i får noget ud af det.
MortenPedersen:Nu mangler vi så bare nogle kunder
I mangler da ihvertfald at få oversat en del i shoppen og få den gjort lidt mere lækker. Undskyld jeg siger det, men det ligner altså en demoshop med ganske få varer uden nogen beskrivelse - overhovedet.
Den er slet ikke klar til at få kunder. Sorry, men der mangler altså en del arbejde.
Venlig hilsen
Ole