Jeg søger en eller flere behandlere, f.eks. akupunktører, zoneterapeuter, kiropraktikere, fysioterapeuter, idrætsmassører o.l., som sparringspartner/e for unikke klinisk testede produkter godkendt for salg i EU / USA mm. Der er usædvanlige store indtjeningsmuligheder i samarbejdet vi skal drøfte, tillige med passive indtægter fremadrettet, og tidshorisonten er NU. Selskabet bag produkterne er amerikansk og fra 2002, og har to gange været nomineret blandt hurtigst voksende virksomheder. Produkterne er i USA klassificeret som medical device class 1, og anvendes bl.a. af topatleter globalt, bl.a. David Becham, Lance Armstrong osv. For at opnå global markedsdækning, anvender selskabet network marketing, altså vælger mange af kunderne at blive distributører. Hvordan vi strukturerer samarbejde/projekt ligger ikke fast, derfor er indlægget i denne kategori. Du skal være positiv, dynamisk, uadvendt og velformuleret og se mulighederne i et produkt der allerede er i 90 lande, men som først er launchet officielt i Skandinavien for få uger siden. Jeg er 44 år, bosat i Nordsjælland/Sydspanien og har de sidste 23 år været selvstændig. Siden 2001 har jeg været professionel topnetværker, og har 2 gange været topearner i 2 forskellige selskaber. Skriv i en privat mail lidt om dig selv, og hvad der i ovenstående motiverer dig. Du kan skrive en PM her på Amino, eller smide en mail på midaz66@yahoo.dk, husk at oplyse telefon, evt. skype ID. Kun seriøse henvendelser tak.
Bedste hilsner MVM |
Behandler/e søges for lukrativt samarbejde
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)