Der er mange ting man kan gøre, for at få flere personer til at kigge forbi ens website. Jeg har et par tips som du burde overveje.
Få dig et ordentligt domæne (dit eget), fx www.ditdomæne.dk. Det med subdomæner - som du har i dit tilfælde - er ikke noget som gir' så meget.
Giv lidt penge. Få dit eget webhotel, fx hos Meebox.net. Der kan du slippe med at betale 10,- pr. md. for et webhotel med rigelig plads til dit formål.
Hvis du køber dit eget domæne og webhotel, vil jeg anbefale dig at lave siden i WordPress. Det er supernemt og virkelig godt at søgemaskineoptimere på. Du kan finde et hav af templates og plugins til systemet.
Det kan muligvis være fint nok, men du har bare ikke så mange muligheder, som du vil have med et Open Source system som fx Wordpress.
Jeg er ved at lave et website for en anden, som også har kørt med mono.net domæne, og vedkommende ville gerne skifte, da der var begrænsede muligheder.
Det kan muligvis være fint nok, men du har bare ikke så mange muligheder, som du vil have med et Open Source system som fx Wordpress.
Jeg er ved at lave et website for en anden, som også har kørt med mono.net domæne, og vedkommende ville gerne skifte, da der var begrænsede muligheder.
Giver Anders helt ret, Wordpress giver mange flere muligheder, for at du kan udvide den til faktisk alt :-) Du kan fx tage min blog som eksempel - det er en wordpress, som jeg er igang med at give en overhaling :-)
Der findes en masse gratis plugins, samt en masse forskellige designs :-)
Det handler i høj grad om, om folk kan finde dig på Google. Hvis du ligger i top ved diverse søgeord, vil du automatisk få flere besøgende. En anden mulighed er at du køber dig til reklame, men det er jo ik så sjovt at skulle have pengepungen frem
Prøv evt at google SEO, og brug nogle af de tricks som du sikkert vil finde...det vil hjælpe dig til en højrere placering på Google.
Ellers så prøv at se her for noget basis SEO på dansk.
NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!
Okay, så kunne det da godt være man skulle overveje om man skulle hoppe over til det.
Men hvis jeg vælger og holde mig ved det her, så vil du altså anbefale jeg skal få mig et domæne?
Mvh Martin
Ja, det ville jeg da i hvert fald anbefale dig at prøve, og så kan du jo se om det kunne være noget for dig. Det er jo alligevel lidt forskelligt, hvad man synes er bedst at arbejde med.
Men ja, uanset hvad, så synes jeg helt bestemt at du skal få dit et andet domænenavn. Det koster 45,- om året eller sådan noget. Det er jo lige til at overkomme.