Kunstlivets adresse- og telefonbog som udkommer hvert år?
Jeg overvejer at satte en halvsides, måske en helsidesannonce i som koster 2.900 eller 3.800kr. Deadline er 1.april. Nu kommer jeg i tanker om at det er selvfølgelig kunstnere og gallerister selv der har den (oplæg er på 6000), men hvad med alle de andre FORBRUGER (kunstinteresserede mennesker med overskud der ikke kan lade være eller dem der aldrig har prøvet før, men kunne godt tænke sig...)
Er der nogen af jer over 6000 amino''er, der kender North bogen?
Jeg har googlet den på "north kunstlivets adresse". Det virker ikke som en annoncehaj, mere som en glad idealist. www.northart.dk. Faldt i øvrigt under søgningen over kopenhagen.dk; det virker som et websted, det er værd at få et samarbejde i stand med, hvis man har noget med kunst at gøre og bor i København.
tak for jeres svar. North er et forlag med tilknyttet udstillingrum i Nørregade i København. Blandt kunstnere er den kendt, men åbenbart ikke så meget i andre kredse. Det er jo det jeg prøver at finde ud af, at nå alle DE ANDRE.
Hvor ville I så kigge efter, hvis I overvejede at købe original kunst?
Har hørt at reklamen i biffen er ikke så dyrt. Er der nogen der kender til det?
Stadig væk: Er der amino''er der kender North - Kunstlivetsadresse bog for Skandinavien?
Jeg kender godt Kopenhagen.dk Det er en udmærket adresse og ikke så tosset at få deres nyhedsbrev. Vigtig er at vide, at de fokuserer utrolig snævert, bevæger sig mellem Bredgade og Store Kongensgade og Valby i hovedstaden.
Betalte annoncer kommer helt til sidst. Hvis man ikke ved, at der kan rulles videre, efter omtalte udstillinger i Udlandet, kommer der betalte annoncer angående udstillinger i Danmark, ja så opdager man dem bare ikke.
Inden længe sætter jeg fuld skrue på mit næste projekt www.hjemogbolig.dk
Jeg har allerede en aftale med (blandt mange andre) 2 kunstnere, hvor den ene er MEGET kendt og poulær om at vise/sælge deres kunst på hjemmesiden.... så der kommer altså snart et sted på nettet, som vil være ideelt til formålet.
Lige nu er der ikke noget at komme efter, men prøv at kikke om 2-3 uger...