Hej, |
Hej,
Jeg kan godt lave jeres logo og banner. Du kan ring til mig eller sende en PM hvordan jeres logo og banner skal være.
Hej, |
Hej, Jeg kan godt lave jeres logo og banner. Du kan ring til mig eller sende en PM hvordan jeres logo og banner skal være. |
Hej Jannik Er pladsen på forsiden som bonus, udover betaling, eller hvordan skal det forstås? Uanset hvad, tror jeg det ville være smart at oplyse lidt om besøgstallet, for det har ret stor indflydelse ift. om en plads på forsiden reelt er noget værd. Blot et råd, der kunne give flere henvendelser. |
God ide.. Pladsen på forsiden er i stedet for betaling. Besøgstallet på www.kvindebold.dk ifølge Analytics. 250-300 hver dag. |
Det vil nok være en god ide at lave et forslag til logoet først. Så vi ikke vælger et andet et end i har lavet i topbanneret. |
Så har jeg fået det første forslag.. Men kunne godt bruge nogle flere forslag så jeg har noget at vælge imellem :) |
Jeg kan da godt arbejde på et, hvis i stadig er interesseret? Mvh Vincent Rye Rye Art & Distribution |
Lyder godt.. |