hej, jeg er ved at starte en ny virksomhed i restaurations branchen og en af mine bekendte har anbefalet mig advokat Michael Lindquist fra Hvidovre. jeg har nu hørt forskellige meninger om ham, og vil derfor gerne undersøge først, om nogen har fået hjælp af ham tidligere?
hvis man googler ham, så kommer der noget på BIQ.DK, som jeg ikke rigtig kan forstå. der står , at en af de selskaber, som han har, er under konkurs. den har CVR 25517237.
men på CVR.DK står der ikke noget om konkurs.
er det sådan, at han kan nu tage min sag? eller...
hej, jeg er ved at starte en ny virksomhed i restaurations branchen og en af mine bekendte har anbefalet mig advokat Michael Lindquist fra Hvidovre. jeg har nu hørt forskellige meninger om ham, og vil derfor gerne undersøge først, om nogen har fået hjælp af ham tidligere?
hvis man googler ham, så kommer der noget på BIQ.DK, som jeg ikke rigtig kan forstå. der står , at en af de selskaber, som han har, er under konkurs. den har CVR 25517237.
men på CVR.DK står der ikke noget om konkurs.
er det sådan, at han kan nu tage min sag? eller...
Hej
Det cvr.nr. du refererer til er advokatfirmaets. Som jeg så forstår det, så er det meget sandsynligt, at pågældende advokat muligvis er kurator for et konkursramt selskab.
Ved søgning på advokater og for den sags skyld revisorer, så vil der ofte være registreret konkursramte selskabet på de respektives virksomhedsadresser, men dette har ikke nødvendigvis noget at gøre med rådgiveren.
Ja, den så jeg, men så er der en meddelse mere fra dagen efter, hvor der står noget om, at de har ophævet begæringen. Jeg forstår det sådan, at han har haft en sag, men dagen efter har sagsøger trukket sagen tilbage?.. Det er lidt svært at forstå hvad de mener..
Tak for dit svar! Jeg havde også en fornæmmelse af, at han kunne jo lukke et firma, men fortsætte som enkeltmandsvirksomhed eller andet firma, så det skulle være i orden at lade ham kigge på min sag :-)
Ja, den så jeg, men så er der en meddelse mere fra dagen efter, hvor der står noget om, at de har ophævet begæringen. Jeg forstår det sådan, at han har haft en sag, men dagen efter har sagsøger trukket sagen tilbage?.. Det er lidt svært at forstå hvad de mener..
Det kan jeg så ikke se nogen steder i statstidende?
Hvis du har hørt forskellige meninger om en person/ firma (heraf fornemmer jeg at de så ikke kun er positivt) hvorfor så overhovedet vælge pågældende leverandør?