Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen der har brugt advokat Michael Lindquist?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, jeg er ved at starte en ny virksomhed i restaurations branchen og en af mine bekendte har anbefalet mig advokat Michael Lindquist fra Hvidovre. jeg har nu hørt forskellige meninger om ham, og vil derfor gerne undersøge først, om nogen har fået hjælp af ham tidligere?

hvis man googler ham, så kommer der noget på BIQ.DK, som jeg ikke rigtig kan forstå. der står , at en af de selskaber, som han har, er under konkurs. den har CVR 25517237.

men på CVR.DK står der ikke noget om konkurs.

er det sådan, at han kan nu tage min sag? eller... Skype-Wondering

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12903
Skrevet kl. 19:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sasha

Af en eller anden grund er oplysningerne i CVR ikke aldtid helt op to date. BIQ.dk  er faktisk rigtigt på den advokate er gået konkurs

Her kan du se hvad statstidende skriver.

S16082010-57 17.08.2010

Ved dekret af 11.08.2010 har Sø- og Handelsrettens skifteret taget

Jan Michael Lindquist
CVR-nr. 25517237
Johannevej 4
2740 SkovlundeBykort
Sagsnr. K 1550/10-A

under konkursbehandling på grundlag af en begæring modtaget den 12.07.2010.

Skyldneren har drevet virksomhed under navnet Advokat Michael Lindquist fra Bytoften 11, 1., 2650 Hvidovre.

Som kurator er udpeget advokat Niels E. Valdal, Øster Alle 33, 2100 København Ø.

Mvh

Ravn

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 19:53

Sasha:

hej, jeg er ved at starte en ny virksomhed i restaurations branchen og en af mine bekendte har anbefalet mig advokat Michael Lindquist fra Hvidovre. jeg har nu hørt forskellige meninger om ham, og vil derfor gerne undersøge først, om nogen har fået hjælp af ham tidligere?

hvis man googler ham, så kommer der noget på BIQ.DK, som jeg ikke rigtig kan forstå. der står , at en af de selskaber, som han har, er under konkurs. den har CVR 25517237.

men på CVR.DK står der ikke noget om konkurs.

er det sådan, at han kan nu tage min sag? eller... Skype-Wondering

Hej

Det cvr.nr. du refererer til er advokatfirmaets. Som jeg så forstår det, så er det meget sandsynligt, at pågældende advokat muligvis er kurator for et konkursramt selskab.

Ved søgning på advokater og for den sags skyld revisorer, så vil der ofte være registreret konkursramte selskabet på de respektives virksomhedsadresser, men dette har ikke nødvendigvis noget at gøre med rådgiveren.

Tonny

PS. Prøv at google advokaten i stedet

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 10
Skrevet kl. 19:58
Ja, den så jeg, men så er der en meddelse mere fra dagen efter, hvor der står noget om, at de har ophævet begæringen. Jeg forstår det sådan, at han har haft en sag, men dagen efter har sagsøger trukket sagen tilbage?.. Det er lidt svært at forstå hvad de mener..
Fra København
Tilmeldt 20. Jan 10
Skrevet kl. 20:02
Tak for dit svar! Jeg havde også en fornæmmelse af, at han kunne jo lukke et firma, men fortsætte som enkeltmandsvirksomhed eller andet firma, så det skulle være i orden at lade ham kigge på min sag :-)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12903
Skrevet kl. 10:31

Sasha:
Ja, den så jeg, men så er der en meddelse mere fra dagen efter, hvor der står noget om, at de har ophævet begæringen. Jeg forstår det sådan, at han har haft en sag, men dagen efter har sagsøger trukket sagen tilbage?.. Det er lidt svært at forstå hvad de mener..

Det kan jeg så ikke se nogen steder i statstidende? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:24
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:05

Hej Sasha,

Jeg kan kun anbefalde Michael Lindquist, som er yderst dygtigt og yder en top service :) Man skal ikke tro

paa alt hvad man laeser.

De bedste hilsner

Jannich

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 21:15

Sasha:
jeg har nu hørt forskellige meninger om ham

Hvis du har hørt forskellige meninger om en person/ firma (heraf fornemmer jeg at de så ikke kun er positivt) hvorfor så overhovedet vælge pågældende leverandør?

Der burde være mange andre at vælge imellem.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:30

http://www.biq.dk/messages/11473

Og ellers prøv Google "advokat Michael Lundquist", og se selv hvilke resultater der fremkommer.

Der kommer nogle forskellige synes jeg og ikke særligt befordrende for en praktiserende advokat.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)