Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af hjemmeside :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer :)

Genialt lavet med sådan en "ungdomsafdelling"

Men nu til mit spørgsmål.

Hvor mener i jeg skal oprette min hjemmeside. Jeg er blevet rådet til at bruge noget joomla men hvis i har andre forslag så skriv endelige.

Kort fortalt så er jeg i gang med at starte en mindre ”tegnestue” op hvor folk kan skrive eller ringe hvis de skal have lavet alt lige fra en tegning til et sekskantet havebord til et tilbygning. Og det vil selvfølgelig være til fornuftige priser da det ikke skal være en levevej da jeg er i gang med uddannelse som tømrer.

Håber i vil give mig nogle forslag til hvem der kunne hoste min side.

Mvh. Ulrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:20

Er med på anbefalingen af Meebox. Det fungerer og samtidig til en billig pris. Har et hav af udvidelsesmuligheder og utrolig nem betjening.

Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:00

Mange tak for svarene, det må blive meebox valget falder på. Det er jo utorligt så billigt man snart kan lave en hjemmeside.

Det kan være jeg spørger igen senere men tak fordi i gav jer tid til at svare :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper Juhl:

Er med på anbefalingen af Meebox. Det fungerer og samtidig til en billig pris. Har et hav af udvidelsesmuligheder og utrolig nem betjening.

Et alternativ host til Wordpress, kunne også fx være os (MaxiWeb) - her kan du faktisk starte med et gratis webhotel på 50 mb, og så bare opgradere ligeså snart at det skulle blive nødvendigt for dine krav :-) Vi sælger faktisk et dk-domæne med gratis 50 mb webhotel, for 65 kr. inkl moms uden nogle gebyrer :-)

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 23:56

Ulrik W. Larsen:

Hvor mener i jeg skal oprette min hjemmeside. Jeg er blevet rådet til at bruge noget joomla men hvis i har andre forslag så skriv endelige.

Kort fortalt så er jeg i gang med at starte en mindre ”tegnestue” op hvor folk kan skrive eller ringe hvis de skal have lavet alt lige fra en tegning til et sekskantet havebord til et tilbygning. Og det vil selvfølgelig være til fornuftige priser da det ikke skal være en levevej da jeg er i gang med uddannelse som tømrer.

Mvh. Ulrik

Hvis du gerne vil bygge din side på et CMS, så kan jeg helt klart anbefale dig WordPress. Det er nemmere at lave SEO på en WordPress-side fremfor mange andre CMS'er. Der er masser af plugins, der vil gøre det meget lettere at lave en sådan side.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Biograf Shoppen Skrevet kl. 22:35

hvor fristende det end lyder med one.coms tilbud.. så drop det.. joomla og deres servere kan ikke sammen uden at blive langsomme.. desværre.. :S

Mvh Sonny W Jensen
Biograf Shoppen Tilbehør til hjemmebiograf

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:57

Ulrik W. Larsen:

Mvh. Ulrik

Hej Ulrik:) kan klart anbefale Maxiweb eller meebox;) og forresten, hvis du mangler nogen til at lave design til din side, så er du velkommen til at skrive:) Så kan jeg godt lige fikse et godt tilbud sammen til dig:)

Mvh Christoffer - Craditec

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)