Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste software til at tracke rankings?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har indtil nu benyttet Raven Tools og Link Assistant til at tracke mine hjemmesiders placering på Google, men synes ikke at nogle af dem fungerer optimalt.

Hvilken software bruger du og hvad er din erfaring?

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 21:28

Seosupport.dk er rigtig gode til bl.a. rankings (og en masse andet). Prøv det - det er lavet af Mikkel DeMib :=)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:46

Andreas Linde:

Seosupport.dk er rigtig gode til bl.a. rankings (og en masse andet). Prøv det - det er lavet af Mikkel DeMib :=)

Efter han har sat prisen ned, er den faktisk billigere end Raven Tools. Ulempen ved begge er dog at prisen stiger med antallet af ord der skal tjekkes, og da jeg har nogle ret omfattende projekter ender det hurtigt med at blive ~2.500kr/mrd, hvilket jeg som nordjyde selvfølgelig gerne så gjort billigere :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:20

Kan ikke lade vær med at spørge hvorfor du ikke mener Link Assistant er optimalt? 

Hos mig stemmer de fint overens med de ranks der er opnået gennemsnitlig :)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:38

Martin :

Kan ikke lade vær med at spørge hvorfor du ikke mener Link Assistant er optimalt? 

De tal den skaffer stemmer fint overens (+/-2) med det jeg selv ser. Problemet er at Google opdager at det er en bot og så blokker for den medmindre jeg sætter nogle ret voldsomme 'human emulation'-parametre, og så tager det 14 timer at tjekke 600 keywords (tilføjelse: og så bliver den endda stadig banned/fanget).

Så det er LA jeg holder fast i indtil videre, hvis der ikke er nogle der kender noget bedre.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:07

Hold da kæft, 14 timer? 

Hvor mange søgemaskiner tjekker du placeringer i?

Og tillægsspørgsmål, hvilken søgemaskine af de danske google's bruges egentlig mest?

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:50

Den mest brugte er 'Google på nettet' og derfor også den eneste som jeg bruger/tjekker.
- Der var en amino'er der tjekkede det en overgang og postede et blogindlæg om det.

Hvilken performance kan du få ud af LA?

Jeg har overvejet om jeg kunne programmere noget selv, som snuppede dataene fra Google Webmaster Tools. Men hvis nogen kender en løsning der gør det allerede, ville det selvfølgelig være spild af tid? :) 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)