Søger web mand til at færdig gøre en web side i wordpress. Da jeg desværre ikke har haft det store held med at få min nye udgave af min web auktionsside bygget færdig, søger jeg en dygtig web mand der kan færdig bygge den færdig for mig, det er lavet meget indtil nu, så der mangler ca. 20 til 30 timer så er siden færdig.
Du vil blive sat ind i sidens opbygning af dem som har min ikke færdiggjort web side, der er også en arbejderbeskrivelse, jeg har dog nogen exer ting som skal laves efter det, men det skal jeg nok info dig om sener.
Du skal være 100% stabil og til at stole på. Du skal helst være fra trekantsområdet, da jeg selv er fra Vejle af. Og skal kunne lave vider i en web side i wordpress, siden kan ses på en sever nu.
Grunden til at min side ikke er bleven gjordet færdig fra deres side, forklare jeg dig sener.
Håber at der er en god og 100% stabil web mand der kan hjælpe mig, og til en fornuftig pris.
Hilsen Lba. |
Hej hr
du skal være velkommen til at kontakte os. Vi har masser af erfaring med Wordpress og kan helt sikkert hjælpe dig i mål.
Vores kontor ligger i Aarhus, men det er jo ikke så langt fra tre-kantsområdet.