Men udefra kommende links der er relevante er altid bedst, da de vægtes højere, dog skal dine interne links være iorden for, at du på firma siden får noget ud af de links der kommer til din blog og til sidst firma siden... |
IT-Konsulenten:Jeg har oprettet specifikke blogs over emnet/emnerne, som så linker til min hovedside på ordene.
Der udover har jeg oprettet links fra forums, blogs, artikeldatabaser til mine blogs og til min hovedside....Det har givet ganske fornuftigt...
Det koster ikke noget at købe et domæne og webhotel i dag, og så oprette en blog, hvor man jævnligt skriver interessante artikler om ens arbejdsområde. Derfra linker man så ind til shoppen....
Se f.eks. Grosen Friis's blog om at opsætte Wordpress http://dk.grosen.com/blog/kategori/seo
Okay. Tak for hjælpen 5
til dig
Det vil jeg prøve så. Har jo min blog til mit malerfirma, som jeg vil linke fra til min maling shop maler-maling.dk
Forstår jeg dig ret, at du linker fra forums til din blog, som egentlig bare er der, til at hjælpe den anden side op?
Ville links fra forums, ikke have mere værdi for den side, hvis den linker direkte til siden, og ikke til bloggen?
Jeg syntes det er svært at finde sådanne forums, hvor jeg kan få et indlæg med.
Kender du nogen, hvor de snakker om "gør det selv" eller maling og træbeskyttelse?
Mvh
Michael Haahr