Tak Kasper, fedt du lige gad teste - tror også det kører bedre nu. Vi lige tage et kig på de links du skrev ![]() |
Hey!
Sjov lille side i har fået sat op!
Personligt hader jeg det lille 'hop' siden laver hver gang jeg skifter side/billede, det er fordi jeres side loader uden brug for en scrollbar.. Når facebook comments så bliver loadet er siden sjovt nok blevet længere og så ryger indholdet lige 8 px til venstre.
Kan være det kun er mig der er irriteret over det, men hvis i vil ændre det kan i tilføje en tom scrollbar på alle jeres sider, på den måde er det ikke en ændring når siden får brug for en scrollbar.
Indsæt Tom Scroll-bar på alle sider.
Prøv at tilføj "overflow-y: scroll;” til .css filen under Body tagget.
Derudover ville det være rart med nogle større Navigerings knapper og sætte dem tættere på billedet. Eller nogle vertikale knapper på venstre og højre side af billedet.
Hvis i er rigtigt seje laver i keyboard navigation så man kan zappe imellem indlæg med piletasterne.
Her er lidt inspiration fra et test-Wordpress-site hvor jeg har keyboard navigation.
<script type="text/javascript">
function keyHandler( e )
{
if( !e )
{
e = window.event;
}
arrowUp = 38;
arrowDown = 40;
arrowLeft = 37;
arrowRight = 39;
switch( e.keyCode )
{
case arrowUp:
//Skriv lidt kode hvis i vil have pil op til noget sejt
break;
case arrowDown:
//
Skriv lidt kode hvis i vil have pil ned til noget sejt
break;
case arrowLeft:
document.location.href = "<?php echo get_permalink(get_adjacent_post(false,'',true)); ?>";
break;
case arrowRight:
document.location.href = "<?php echo get_permalink(get_adjacent_post(false,'',false)); ?>";
break;
}
}
document.onkeydown = keyHandler;
</script>
Mht. Website billeder, køb dem på fotolia.com til 7-8 kr stk.
Mht. de sjove billeder, få det til at se ud som om alle billeder er bruger-uploadede, så har i en god undskyldning og kan self. nå at fjerne billeder hvis der er nogle der klager over rettigheder.
God vind fremover!
- Zeeberg