Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på koncept

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for feedbacken

Ja er netop også de tanker vi går med, at det kan blive for sejt at skulle gøre.

Vi ved ikke om der findes et sådant product feed, men ville være utrolig spændende at finde ud af. Da det ville gøre livet en del lettere.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:56

Nu skal jeg ikke gøre mig helt klog på det, men hvis i skal ranke' på de eksempler du kommer op med, plus sandsynligvis mange flere lignende, så skal i have den helt store pung frem. 

Ikke alene kræver det super strukturering af jeres side, men samtidig så skal der nok både alder og massivt mange indgående links til for at det kan lade sig gøre. 

Tror i skulle tænke i andre baner end søgemaskinerne først, evt. få det lavet så i satser på kunder fra facebook, og derefter lader en stor del af linkbuildingen klarer sig selv ved at tilbyde et unikt koncept. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:33

Ja vil kræve en del SEO arbejde må vi indrømme, hvilket er noget vi selv må foretage os da det ellers vil blive alt for dyrt.

Vi kan godt se at det vil være meget kompliceret og dyrt at få lanceret dette koncept. Derfor må vi forsøge at overveje muligheder for hvordan vi billigst kan komme ind uden det bliver for dyrt for os.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)