Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er denne konkurrence lovlig?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg faldt over denne konkurrence på Facebook - http://www.facebook.com/event.php?eid=193807913990466&ref=ts

Man kan vinde 9000 kr. hver måned i 9 år.

Hvis man tilmelder sig, så kommer man til denne URL http://campaign.iqmedier.dk/survey.php?sid=306&rid=&cid=0082cf3b18b0f258d777523538e247fe

Og så er det, at jeg ser der står IQmedier. Er det ikke også et affiliatenetværk?

Så vedkommende, som har oprettet denne har vel fået 5-7 kr. pr. lead og jeg kan se at der er pt. 5.767 deltager.

Så mit spm. er, kan man bare oprette sådan en konkurrence og så lede den hen på en tilmeldingssite? 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 17:45

kigger lige med

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:50

Hvis affiliate netværkets kunde (dem der tilbyder konkurrencen) accepterer affiliate netværkets partnere (ham som har lagt konkurrencen på facebook) at benytte SEM til denne kampagne. Så ja, ellers, nej.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 17:53

Gevinst = 972.000,-

Der står ikke hvem der afholder den, der står ikke om præmieskatten er betalt etc.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:56

Betingelserne fra IQmedier som står bag konkurrencen. Kan kun sige.. Oh my god..

Betingelser

Du skal være imellem 18 og 75 år, for at kunne deltage i undersøgelsen. bosiddende i Danmark undtaget Grønland.

Ved din deltagelse accepterer du at modtage flere spændende tilbud og nyhedsbreve.  Ved din deltagelse accepterer du at modtage reklamer fra Danskforbrugeranalyse.dk, baretilbud.dk, rabatsiden.dk, Bestillingsservice.dk, DagensTilbud.net, Nordjyske Medier A/S , Mettestilbud.dk, unikttilbud.dk, mariastips.com, 3godetilbud.dk, e-forbrugeren.dk, tilbud-24.dk og VIPmail.nu, via SMS, e-mail eller brev. Danskforbrugeranalyse.dk er ejet af Media Danmark, som udbyder denne konkurrence. Nyhedsbrevene kan indeholde blandet markedsføringsmateriale. Du kan til enhver tid framelde dig nyhedsbreve men fraskriver dig fortrydelsesretten på sms. Gavekortet til AGOODSALE har en værdi af 100 DKK som kan benyttes til at foretage køb i AGOODSALE.dk’s webshop. Gavekortet kan ikke konverteres til kontanter og kan ikke benyttes sammen med andre gavekort. Gavekortet kan anvendes frem til 1. marts 2012 og kan kun anvendes ved at foretage et køb på minimum 500 DKK. Alle der modtager et gavekort fra AGOODSALE bliver gratis medlem af AGOODSALEs shoppingklub. Som medlem af AGOODSALEs shoppingklub accepterer du at blive informeret om aktuelle kampagner og tilbud via AGOODSALEs facebookgruppe samt via agoodsale.dks nyhedsbrev. 

Ved min accept erklærer jeg, at Viasat fremover må kontakte mig pr. telefon, e-mail, sms eller pr. brev med gode tilbud samt markedsføring af Viasats TV-pakker/- produkter. Jeg har altid mulighed for efterfølgende at frabede mig dette.

Når du deltager i konkurrencen accepterer du samtidig, at modtage flere spændende tilbud og nyhedsbreve om magasiner, bøger, musik, film mv. fra , Megaforbruger.dk, International AS, tilbud 24,  Provea, rabatsiden.dk, ASE, Homeenter, Canal Digital, Red Barnet, Benjamin Publications AS via brev, telefon og andre elektroniske medier (f.eks e-mail, sms). Du kan til enhver tid framelde dig kommunikationen igen. jeg ønsker fremover at blive kontaktet pr. telefon (og/eller e-mail eller SMS) ved gode tilbud på ClubFront`s produkter 

Du kan blive kontaktet af vores samarbejdspartnere for denne konkurrence ud fra de svar du har angivet - eks. Røde Kors,Danmarks Naturfredningsforening  DM Media A/S, Lindhardt og Ringhof A/S,  SOS børnebyerne,  Solid Entertainment Limited /EkstraBingo, Diabetes foreningen, Aller Press, Ved din deltagelse accepterer du samtidig at modtage flere spændende tilbud og nyhedsbreve om magasiner, bøger, film, musik mv. fra  Telenor kan kontakte dig pr. telefon, email eller sms - i forhold til dine svar i konkurrencen. Hvis du svarer ja til at du har børn så giver du samtykke til, at ACE European Group Danmark kontakter mig på telefon eller på email med tilbud og informationer om børneforsikringer og andre forsikringstilbud, som for eksempel ulykkesforsikringer. Dine personoplysninger vil blive behandlet i overensstemmelse med ACE European Group Danmark's persondatapolitik.  

Konkurrencen afsluttes den 30.06 2011.  Der er 3 som vinder et skrabelod. Hvis vinderens oplysninger ikke er korrekte eller hvis vi ikke kan komme i kontakt med vinderen via brev, e- mail eller telefon , så vil præmien indgå som præmie i fremtidige kampagner.

Ved min accept erklærer jeg, at Onfone fremover må kontakte mig pr. telefon, e-mail, sms, mms eller pr. brev med gode tilbud samt markedsføring af Onfones mobil og internet-pakker/- produkter. Jeg har altid mulighed for efterfølgende at frabede mig dette.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 17:57

Følger også med her :-)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

og osm jeg forstår det. er der 3 Vindere som får 1 skrabelod hver.

Hold da kæft en gang bondefangeri.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 17:58

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Vellinge (Sweden)
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 103
Fra  Firstcom A/s Skrevet kl. 17:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er en affiliate og typisk sådan en konkurrence der lokker en masse til at tilmelde og så bliver din e-mail givet/solgt videre til en masse firma'er. hvor du så derefter skal afmelde deres nyhedsbrev mange 1 gang fra hver der får fingerne i din e-mail. og det BiiiB er ikke til at komme af med igen. ;-)

Kent Ellegaard / kitesport.nu
Har Danmarks bedste Kite udstyr

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 18:00

Det er næsten komisk - Og for mig helt ufatteligt at de er sluppet afsted med den. 

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)