Hej Aminoer |
kigger lige med
Hej Aminoer |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
kigger lige med |
jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt
Gevinst = 972.000,- Der står ikke hvem der afholder den, der står ikke om præmieskatten er betalt etc. |
Betingelserne fra IQmedier som står bag konkurrencen. Kan kun sige.. Oh my god.. Betingelser
Ved
din deltagelse accepterer du at modtage flere spændende tilbud og
nyhedsbreve. Ved din deltagelse accepterer du at modtage reklamer fra
Danskforbrugeranalyse.dk, baretilbud.dk, rabatsiden.dk,
Bestillingsservice.dk, DagensTilbud.net, Nordjyske Medier A/S ,
Mettestilbud.dk, unikttilbud.dk, mariastips.com, 3godetilbud.dk,
e-forbrugeren.dk, tilbud-24.dk og VIPmail.nu, via SMS, e-mail eller
brev. Danskforbrugeranalyse.dk er ejet af Media Danmark, som udbyder
denne konkurrence. Nyhedsbrevene kan indeholde blandet
markedsføringsmateriale. Du kan til enhver tid framelde dig nyhedsbreve
men fraskriver dig fortrydelsesretten på sms. Gavekortet
til AGOODSALE har en værdi af 100 DKK som kan benyttes til at foretage
køb i AGOODSALE.dk’s webshop. Gavekortet kan ikke konverteres til
kontanter og kan ikke benyttes sammen med andre gavekort. Gavekortet kan
anvendes frem til 1. marts 2012 og kan kun anvendes ved at foretage et
køb på minimum 500 DKK. Alle der modtager et gavekort fra AGOODSALE
bliver gratis medlem af AGOODSALEs shoppingklub. Som medlem af
AGOODSALEs shoppingklub accepterer du at blive informeret om aktuelle
kampagner og tilbud via AGOODSALEs facebookgruppe samt via agoodsale.dks
nyhedsbrev.
Ved min accept erklærer jeg, at Viasat fremover må kontakte mig pr. telefon, e-mail, sms eller pr. brev med gode tilbud samt markedsføring af Viasats TV-pakker/- produkter. Jeg har altid mulighed for efterfølgende at frabede mig dette. Når du deltager i konkurrencen accepterer du samtidig, at modtage flere spændende tilbud og nyhedsbreve om magasiner, bøger, musik, film mv. fra , Megaforbruger.dk, International AS, tilbud 24, Provea, rabatsiden.dk, ASE, Homeenter, Canal Digital, Red Barnet, Benjamin Publications AS via brev, telefon og andre elektroniske medier (f.eks e-mail, sms). Du kan til enhver tid framelde dig kommunikationen igen. jeg ønsker fremover at blive kontaktet pr. telefon (og/eller e-mail eller SMS) ved gode tilbud på ClubFront`s produkter Du kan blive kontaktet af vores samarbejdspartnere for denne konkurrence ud fra de svar du har angivet - eks. Røde Kors,Danmarks Naturfredningsforening DM Media A/S, Lindhardt og Ringhof A/S, SOS børnebyerne, Solid Entertainment Limited /EkstraBingo, Diabetes foreningen, Aller Press, Ved din deltagelse accepterer du samtidig at modtage flere spændende tilbud og nyhedsbreve om magasiner, bøger, film, musik mv. fra Telenor kan kontakte dig pr. telefon, email eller sms - i forhold til dine svar i konkurrencen. Hvis du svarer ja til at du har børn så giver du samtykke til, at ACE European Group Danmark kontakter mig på telefon eller på email med tilbud og informationer om børneforsikringer og andre forsikringstilbud, som for eksempel ulykkesforsikringer. Dine personoplysninger vil blive behandlet i overensstemmelse med ACE European Group Danmark's persondatapolitik.
Konkurrencen afsluttes den 30.06 2011. Der er 3 som vinder et skrabelod. Hvis
vinderens oplysninger ikke er korrekte eller hvis vi ikke kan komme i
kontakt med vinderen via brev, e- mail eller telefon , så vil præmien
indgå som præmie i fremtidige kampagner.
Ved min accept erklærer jeg, at Onfone fremover må kontakte
mig pr. telefon, e-mail, sms, mms eller pr. brev med gode tilbud samt
markedsføring af Onfones mobil og internet-pakker/- produkter. Jeg har
altid mulighed for efterfølgende at frabede mig dette.
|
Følger også med her :-) |
og osm jeg forstår det. er der 3 Vindere som får 1 skrabelod hver. Hold da kæft en gang bondefangeri. |
Er det så IQ medier, som har lavet denne underside http://campaign.iqmedier.dk/survey.php?sid=306&rid=&cid=0082cf3b18b0f258d777523538e247fe
Eller det det vedkommende som er affiliate hos dem? |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Det er en affiliate og typisk sådan en konkurrence der lokker en masse til at tilmelde og så bliver din e-mail givet/solgt videre til en masse firma'er. hvor du så derefter skal afmelde deres nyhedsbrev mange 1 gang fra hver der får fingerne i din e-mail. og det BiiiB er ikke til at komme af med igen. ;-) |
Kent Ellegaard / kitesport.nu
Har Danmarks bedste Kite udstyr
Det er næsten komisk - Og for mig helt ufatteligt at de er sluppet afsted med den. |