Takker! Så må jeg jo bare klø på og sørge for at lave flere gode indlæg og debatter! |
Tillykke, du er nu Amino Superbruger - igen igen :-)
|
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Det har du nu misforstået, du får ingen stjerner for at være enige med folk. Du får stjerner hvis du er konstruktiv og hjælper folk. Konstruktiv og afbalanceret kritik giver sjældent dårlig karakter. Men hvis man er nedladende eller destruktiv, så giver det selvfølgelig sjældent plus på kontoen. Og hvis du ikke tror jeg har ret, så vil du hurtigt se at langt de fleste superbrugere er nogle af de meste markante og skarpe debattører på Amino. De bedste hilsner Martin |
Hej Peter |
Jeg piller gerne ved alle de hellige køer, og jeg klarer mig fint ;-) |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Var til Kenneth |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Haj Martin, Nu har jeg jo i en anden tråd skældt lidt ud over "SPAM" mails fra Amino. Men jeg vil jo lige for en god ordens skyld sige, at det at få at vide man er Superbruger er en vigtig ting. Det eneste jeg peger på er den periode hvor man skifter mellem at være superbruger og ikke være superbruger. Så hver gang man igen er superbruger får man en mail igen. I stedet for at man er on/off superbruger inden for kort tid, så kunne I jo gøre det således. Når man bliver superbruger, forbliver man superbruger i min. én måned. Så har man én måned til at samle point nok til ikke at ligge på grænsen. Ellers er det lidt som blinklys på en bil: "nu virker de, nu virker de ikke..." :-) Det var bare sådan jeg selv ville kode det... Og igen - det er en mega lille ting som jeg ikke forventer løst i morgen. Men kan komme på en "nice to have" todo liste. :-) |
Kan man sige nej tak til at kunne blive superbruger, så man undgår at få mail om det ? Alternativt, kunne man så i det mindste fravælge at få mails om det ? |
Tror ikke du er den første som har en bunke af såkaldte tillykke du er nu superbruger :) Man må kæmpe for at have den ære :) God påske til jer alle |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Vi finder en løsning, ingen panik :-) |