Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Projekt: 25.000kr med størst avance!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer 

Her til morgen, da jeg sad og spiste, kom jeg til at tænkte på noget... 

Jeg har 25.000kr til rådighed, som jeg skal lave størst mulig avance på og ville derfor høre hvad i ville gøre hvis i stod i min situration.

Jeg er ganske klar over at 25.000kr ikke er det store i "det virkelige" liv, men det skal siges at jeg er 16 år og studerende. (så ideerne skal også passe dertil;)) 

Hvad ville I bruge 25.000kr til?????? 

Glæder mig til at høre en masse innovative og kreative idéer :)! 

Hilsen Frederik 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:36
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

hvad selv ville gøre sætte pengene i banken det er jo ikke mange penge 25.000 kr. 

som ung er der mange udgifter når man kommer ud i livet

vis vil tage en uddannelse kan penge hurtigt gå , nogle studier kræver man betaler lidt til bøger.

hvad har du af computer , det kan næsten være nødvendighed for en studerende.

hvad vis skal flytte ind i en leje bolig der skal betales disposition og det er dejligt de 10.000 kr. plus flytte omkostninger ikke skal betales

hvad har du af hjemmelige ting køkken ting , seng og møbler , det er ikke ligefrem få udgifter som ung man står med

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Apr 10
Skrevet kl. 11:42

Hej 

jeg har den dyreste macbook pro du kan købe, så det er ikke computer ting jeg mangler...

Jeg står ikke til at flytte ud her de næste par år, og jeg har ikke rigtig nogle udgifter som sådan. Og når jeg flytter ud, har jeg en opsparing til de udgifter der måtte komme :)

Mit Spørgsmål er sådan set mere hvad i ville råde mig til at gøre med de penge, og få dem til at blive til flere?