Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Projekt: 25.000kr med størst avance!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer 

Her til morgen, da jeg sad og spiste, kom jeg til at tænkte på noget... 

Jeg har 25.000kr til rådighed, som jeg skal lave størst mulig avance på og ville derfor høre hvad i ville gøre hvis i stod i min situration.

Jeg er ganske klar over at 25.000kr ikke er det store i "det virkelige" liv, men det skal siges at jeg er 16 år og studerende. (så ideerne skal også passe dertil;)) 

Hvad ville I bruge 25.000kr til?????? 

Glæder mig til at høre en masse innovative og kreative idéer :)! 

Hilsen Frederik 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:36
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

hvad selv ville gøre sætte pengene i banken det er jo ikke mange penge 25.000 kr. 

som ung er der mange udgifter når man kommer ud i livet

vis vil tage en uddannelse kan penge hurtigt gå , nogle studier kræver man betaler lidt til bøger.

hvad har du af computer , det kan næsten være nødvendighed for en studerende.

hvad vis skal flytte ind i en leje bolig der skal betales disposition og det er dejligt de 10.000 kr. plus flytte omkostninger ikke skal betales

hvad har du af hjemmelige ting køkken ting , seng og møbler , det er ikke ligefrem få udgifter som ung man står med

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Apr 10
Skrevet kl. 11:42

Hej 

jeg har den dyreste macbook pro du kan købe, så det er ikke computer ting jeg mangler...

Jeg står ikke til at flytte ud her de næste par år, og jeg har ikke rigtig nogle udgifter som sådan. Og når jeg flytter ud, har jeg en opsparing til de udgifter der måtte komme :)

Mit Spørgsmål er sådan set mere hvad i ville råde mig til at gøre med de penge, og få dem til at blive til flere?  

Fra Køge
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:51

Hej Frederik.

Jeg håber ikke, at de her penge brænder i din lomme, for som ung kan man da komme ret lang for 25 pisk, når man skal ud og starte egen tilværelse.

Jeg kan godt forstå, at du har en trang til, at de skal formere sig. Vent til du får en rigtig god idé - også investere! Prøv at undgå, at fremskynde den process med at få en god idé. Vær naturlig kritisk, og lad tålmodighed være den ven!

Med venlig hilsen,

Martin

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 11:54

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 3. Apr 10
Skrevet kl. 12:10

Det er overhoved ikke fordi de ligger og brænder, men jeg har gået og sparet op, og vil gerne bruge/investere dem så jeg gerne skulle ende med endnu mere på et senere tidspunkt. 

Og tak til Michael for henvisningen :)  

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 12:14

Køb aktier i Apple. 

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 12:16

Hvad laver du i din fritid ?

Tag noget du hygger din med, og start noget herinde for :)

Tilmeldt 3. Apr 10

Jeg har for 1 mdr. siden købt for 50.000kr i Apple :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361

frederik fisker:
Jeg er ganske klar over at 25.000kr ikke er det store i "det virkelige" liv, men det skal siges at jeg er 16 år og studerende. (så ideerne skal også passe dertil;)) 

Før jeg kan give et bud, så fortæl lidt om hvor mange timer du kan bruge om ugen på tingene

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)