Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Value for money

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 101
Fra  Dupp Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har længe haft en iværksætter og endelig har jeg fået grønt lys. Min idé er jeg vil erobre "udskiftning af forrude til biler"  verden. Måske lyder det en smule dumt, men har fået solgt min idé til en sponsor der støtter mig hvad angår likviditeten.

Vil i denne sammenhæng bare gerne høre om hvilke virksomheder i kender der skifter forruder på biler - og om i nogensinde har brugt disse ? Hvis ja, bestiller i så tid over nettet eller ringer i til virksomheden.

Dertil vil jeg gerne høre hvad kundeservice for jer er mht. udskiftning af forrude i bilen.

Skal prisen være i bund, eller skal udskiftningen ske imens i er på arbejde. Er det vigtigt i kan få skiftet bilens rude indenfor 24 timer ? Eller hvad er det der gør du får "value for money" ?

Glæder mig til at høre jeres svar . på forhånd tak

Mvh Nikolaj D.

Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville sætte pris på at hvis jeg kunne få skiftet bilruden imens jeg er på arbejde, gerne til en fornuftig pris og ikke mere end 2-3 dags ventetid fra man bestiller.

Jeg kender carglas og et mere jeg ikke kan huske, men carglas køre vist ud til kunden og det er vejen frem.

Mvh
Hagbart

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)