slettet |
Efter reload pga. den der der poll så kunne jeg ikke logge på. så var der login problemer. :-(
Ellers synes jeg ide'en er super fed og glæder mig til næste "kursus"
Efter reload pga. den der der poll så kunne jeg ikke logge på. så var der login problemer. :-( Ellers synes jeg ide'en er super fed og glæder mig til næste "kursus" |
Kent Ellegaard / kitesport.nu
Har Danmarks bedste Kite udstyr
brug kodeordet 1221 for at komme ind |
Super god video platform Martin har fundet. Det fungere bare og er faktisk ret så spændende. Ser frem til alle de fede ting der i fremtiden kommer for os plus medlemmer på akademiet.
|
Hej Martin. Når man fjerner spørgsmålstegnet og det efter, så kan man godt logge ind.: I forbindelse med selve Amino Akademi kræver det selvfølgelig Amino PLUS abonnement, hvilket jeg i øvrigt varmt kan anbefale. Dbh. John
|
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Hej John. Det var et svar jeg kunne bruge, så mange tak! :-) Ja jeg skal også have købt Amino PLUS, men er ny bruger og jeg ville lige være her lidt tid før jeg begyndte at bruge penge på noget jeg ikke kendte helt. Den her slags chat, er den kommet for at blive? /Daniel :-)
|
Velkommen til Daniel. |
Mange tak Martin, er allerede utrolig glad for at være her! Saa det gaar ikke lang tid foer jeg er Amino Plus! / Daniel :-) |