Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis hjemmesider ????

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Jamen det er da en meget fint det i gør, men kan ikke lige helt se pointen der, for i sidste ende så bliver det mega dyrt for kunden.

Det koster 269 kroner pr. mdr. og en udgift til webhotel på 99 kroner, det bliver så 368 kroner. Når man får en hjemmeside, så skulle man gerne have den i mange år. Lad os antage at et firma køber gennem jer og har deres hjemmeside i 5 år. Det bliver så i alt = 22080 kroner.

Se har jeg et bedre tilbud her. Ud fra de få eksempler du har præsenteret så ser det da fint ud. Men jeg vil sige hvis man vil starte en virksomhed, så prøv det her som jeg varmt kan anbefale.

Smut ind Onlinecoachen.dk - der kan du få en hjemmeside for 199 kroner, og den bliver lavet efter dine ønsker. Da onlinecoachen.dk godt ved at virksomheder gerne vil have noget individuelt på deres hjemmeside, så har han også en onlinecoachen.com side, hvor der bliver lavet firmalogo og banner der er utrolig målrettet. Du vil cirka komme op en på en 500 kroner hvis du vil have firma logo og alt det med på hans anden hjemmeside.

Du skal selv stå for host, der anbefaler han one.com som tilbyder hosting fra 9 kroner om mdr. Det han tager er et engangsbeløb.

SE DET ER BILLIGT OG FAIR, måske lidt for billigt.

Man kan sagtens få ham til at opdatere ens hjemmeside, det kunne evt. være logo osv, men hvor tit gør man det? og hvis man endelig skal gøre det, så vil jeg da hellere smide en 500 kroner ud til det end at betale 368 kroner pr, mdr.

I siger at i opdatere og vedligeholder hjemmesiden hele tiden, meeeeen tror næppe at det er hver dag den skal vedligeholdels.

prøv at tjek sitet ud hvis i søger en billig løsning, han er sku cool nok ham her, en flabet nørd faktisk  :-)

hans anden hjemmeside er:

Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:51
Hov, vil lige pointere at det med at vedligeholde.. Nu ved jeg godt at det er vigtigt at vedligeholde ens hjemmeside, det er meget vigtigt faktisk. Hele tiden at opdatere den etc.

Men det er noget man selv kan gøre og lære, og der ved jeg at hvis man spørger pænt når man er medlem hos onlinecoachen, så vil han gerne hjælpe dig i form af rådgivning!

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 22:12
Dato: 25-04-2007 21:46:25 Forfatter: amish dude
hans anden hjemmeside er:

Undskyld, men er det ikke dine egne sites?

Du omtaler i tredje person, men underskriver dig med de pågældende URL''er .......... snik snak - reklamesnak.
Jeg undskylder på forhånd hvis jeg tager fejl.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:48
Jeg må indrømme at denne her tråd har taget en efterhånden ganske komisk drejning - Altid rart med lidt underholdning når man ellers blot hygger sig med arbejde og halsbetændelse!

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 22:58
Dato: 25-04-2007 22:47:52 Forfatter: Anders Christensen Jeg må indrømme at denne her tråd har taget en efterhånden ganske komisk drejning - Altid rart med lidt underholdning når man ellers blot hygger sig med arbejde og halsbetændelse!

Haha... helt enig, genial tråd! :-))

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 23:30
Dato: 25-04-2007 21:46:25 Forfatter: amish dude Du skal selv stå for host, der anbefaler han one.com som tilbyder hosting fra 9 kroner om mdr. Det han tager er et engangsbeløb.

Jeg kan ikke tage nogen seriøst, som anbefaler one.com. Det er blandt de værste firmaer, som jeg nogen sinde har handlet med!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:14
Det her var næsten bedre end "Halløj på badehotellet". Først hjemmesider som er gratis som alligevel ikke er det fordi der er noget service og hosting gemt.

Derefter en der omtaler sig selv i 3. person....

Nu kan jeg gå i seng med smil på læben og tænke på at iværksættere er sgu ikke så kedelige alligevel ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 00:52
Haha. Jeg tror da også vi skal have markedsført os på gratis hjemmesider. De starter ved 10k men alt indholdsmæssigt opdatering kan kunden klare gratis helt selv

Samme argumentation bare med omvendt fortegn.

Så må i ellers have en god nat alle sammen.

Mvh Peder

Fra Thorsager
Tilmeldt 7. Mar 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 11:35
Dato: 25-04-2007 23:29:41 Forfatter: meJensen

Dato: 25-04-2007 21:46:25 Forfatter: amish dude Du skal selv stå for host, der anbefaler han one.com som tilbyder hosting fra 9 kroner om mdr. Det han tager er et engangsbeløb.

Jeg kan ikke tage nogen seriøst, som anbefaler one.com. Det er blandt de værste firmaer, som jeg nogen sinde har handlet med!

Kan du ikke begrunde hvorfor ?

Jeg har en del sider hos dem, og har i flere år søgt et alternativ,
bare for at have flere valgmuligheder.

Jeg har også læst dårlige anbefalinger om one.com  på andre fora,
og mærkeligt nok kommer de påstande altid uden begrundelse,
indtil jeg beder om den.
Når der så svares, har det været at man ikke selv kan administrere så meget teknisk inde i PHP.

Det har jeg heller ikke brug for, bare det kører, og det kører tilfredsstillende
med mine PHP /mysql ting.
Henning Buddig

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 16:48
Jeg har haft mange forskellige udbyder af webhoteller, og ONE er den jeg har haft mindst problemer med.

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)