Jamen det er da en meget fint det i gør, men kan ikke lige helt se pointen der, for i sidste ende så bliver det mega dyrt for kunden. Det koster 269 kroner pr. mdr. og en udgift til webhotel på 99 kroner, det bliver så 368 kroner. Når man får en hjemmeside, så skulle man gerne have den i mange år. Lad os antage at et firma køber gennem jer og har deres hjemmeside i 5 år. Det bliver så i alt = 22080 kroner. Se har jeg et bedre tilbud her. Ud fra de få eksempler du har præsenteret så ser det da fint ud. Men jeg vil sige hvis man vil starte en virksomhed, så prøv det her som jeg varmt kan anbefale. Smut ind Onlinecoachen.dk - der kan du få en hjemmeside for 199 kroner, og den bliver lavet efter dine ønsker. Da onlinecoachen.dk godt ved at virksomheder gerne vil have noget individuelt på deres hjemmeside, så har han også en onlinecoachen.com side, hvor der bliver lavet firmalogo og banner der er utrolig målrettet. Du vil cirka komme op en på en 500 kroner hvis du vil have firma logo og alt det med på hans anden hjemmeside. Du skal selv stå for host, der anbefaler han one.com som tilbyder hosting fra 9 kroner om mdr. Det han tager er et engangsbeløb. SE DET ER BILLIGT OG FAIR, måske lidt for billigt. Man kan sagtens få ham til at opdatere ens hjemmeside, det kunne evt. være logo osv, men hvor tit gør man det? og hvis man endelig skal gøre det, så vil jeg da hellere smide en 500 kroner ud til det end at betale 368 kroner pr, mdr. I siger at i opdatere og vedligeholder hjemmesiden hele tiden, meeeeen tror næppe at det er hver dag den skal vedligeholdels. prøv at tjek sitet ud hvis i søger en billig løsning, han er sku cool nok ham her, en flabet nørd faktisk :-) hans anden hjemmeside er: |
Hov, vil lige pointere at det med at vedligeholde.. Nu ved jeg godt at det er vigtigt at vedligeholde ens hjemmeside, det er meget vigtigt faktisk. Hele tiden at opdatere den etc.
Men det er noget man selv kan gøre og lære, og der ved jeg at hvis man spørger pænt når man er medlem hos onlinecoachen, så vil han gerne hjælpe dig i form af rådgivning!