Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung iværksætterdrøm, formelle krav, ideer osv.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg er 17 år og går på HHX i Hobro. Jeg går med en ide om at starte min egen virksomhed, måske med en partner? Jeg må indrømme jeg ikke ligefrem har så mange ideer, men jeg er ikke den store IT-haj, så det er ikke ligefrem der min force er. Er der nogle der har nogle ideer, eller vil opstarte noget sammen.. Primært skal det være på lidt amatørbasis, som skal forståes som et slags studiejob (hvis det kan føre til noget større, er det kun et plus Big Smile) Jeg ved udmærket at dette website primært har meget med IT at gøre, men derfor kan man jo stadig prøve. Mine egne forcer er lederskab, gejst, entusiasme, kundekontakt (salg) og godt på vej med noget indsigt i regnskab.

Jeg er pt. åben over for alt, dog skal der selvfølgelig være noget interesse i det. Bare kom med forslag, alt kan bruges. Det kan være alt fra noget weekendarbejde med at tage ud til fester/arrangementer med noget service som eks. en juice-vogn til en e-handel. Bare kom frisk! 

Det skal være enkeltmandsvirksomhed som en fattig studerende skal kunne finansiere og virker forholdsvis realistisk. Har du en virksomhed eller har du en ide som du kunne få ud i livet gennem mig, som en slags investor, er det også en mulighed.

Sidder der nogen som har gjort det samme, og der har råd og tips fra sin egen opstart må I også meget gerne skrive.

Mvh. Mads Hansen

Mvh. Mads Hansen
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)