Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

16 år, starte i reklame branchen? Er det muligt?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Casper.

Jeg vil sige, at du skal helt klart gøre det.

Jeg blev selvstændig her for nylig, jeg er nu 19 år, har kun - kun og kun - en 9. klasses afgangs eksamen, med ingen teknisk uddannelse eller noget som helst efter det.

Det kører helt fint.
Jeg levere Design, Tryk og Distribution af Flyers. og det går strålende.

Det er ikke noget stort endnu, men som sagt... det er et par måneder gammelt. Jeg har en god timeløn som selvstændig, og hvis man kan finde ud af at færdes med andre mennesker, og kan lide at tjene kassen, så vær selvstændig.

Tag endelig kontakt hvis du har brug for hjælp, jeg har altid et par fif eller 2 jeg kan give dig om at køre forrentning.

Mvh
Vincent Rye
Rye Art & Distribution

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper!

Jeg tror sagtens at du kan blive taget seriøst på markedet, hvis bare du forholder dig seriøst til det.

Hvis at du kan noget, og få nogle referancer fra det arbejde du laver, det vil helt klart hjælpe dig godt på vej.
Som andre også har nævnt så fokuser på en niche, tag evt. et kig på dine konkurrenter og se hvad de tilbyder, og om der er noget som mangler.
Hvis der er et område de ikke er særligt fokuserede på, så sæt dig ind i det, og gå efter at hive de kunder som søger det ind i din biks!

Jeg håber du kunne bruge det, held og lykke med det, kom i gang! Yes

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)