Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor længe skal man acceptere at vente på sin webmaster svarer tilbage?

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Smith:
Jeg synes godt det er et super brugervenligt website-  så hvis jeg engang skulle på at handle maling og male selv - ( det sker dog aldrig :) ) - så var det bestemt et sted jeg ville kigge.

Hej Smith.

Det lyder da godt, at du syntes det er brugervenligt Big Smile Det har vi også lagt meget vægt på, lige fra start.

At du ikke vil male selv, er også helt iorden! Jeg har nemlig også eget malerfirma, ved siden af. Eller omvendt Wink ha ha. lever af at male, og sælger maling ved siden af.

Mvh

Michael Haahr

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:
Et andet godt spørgsmål kunne gå på hvor meget du betaler ham? Hvis du har fundet den billigste billige kina-fyr til 150kr/t så kan jeg sagtens forstå at der går 3 uger før du får svar, særligt hvis du har måttet fyre 4 forskellige programmører allerede så er det måske en ide at kigge ind af og overveje om der er noget du selv kan gøre anderledes?

Betaler 650kr i timen. for at han arbejder i hans eget system. Så det er ikke en Kineser Geeked

Mvh

Michael Haahr

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

kender det for godt selv jeg har skrifte over 4 gange webmaster .

problemet er tit et af disse her

er første gange laver i disse CMS system siger dog noget andet.

billig pris siger nogle af dem tit derved vælger man dem

ikke billig pris snakker og forklare meget hvorfor den pris

kommer med historier syg eller meget at lave

har glemt  at siger de nogle gange , et eller andet

betale idag så kan du se et fuldt design om 3 dage , men de kan ikke vise noget nu

kan være flere andre ting , men kender de fleste forklaringer

hvis du betaler en ordentlig pris er alle webmastere interesserede, gør du ikke, gider de ikke hoppe og springe hvergang nogen skal have ændret noget. Ingen siger nej til korrekt/rimeligt betalt arbejde.

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

Mikael christiansen:

kender det for godt selv jeg har skrifte over 4 gange webmaster .

problemet er tit et af disse her

er første gange laver i disse CMS system siger dog noget andet.

billig pris siger nogle af dem tit derved vælger man dem

ikke billig pris snakker og forklare meget hvorfor den pris

kommer med historier syg eller meget at lave

har glemt  at siger de nogle gange , et eller andet

betale idag så kan du se et fuldt design om 3 dage , men de kan ikke vise noget nu

kan være flere andre ting , men kender de fleste forklaringer

hvis du betaler en ordentlig pris er alle webmastere interesserede, gør du ikke, gider de ikke hoppe og springe hvergang nogen skal have ændret noget. Ingen siger nej til korrekt/rimeligt betalt arbejde.

 

det er ikke nok .alle er desværre  ikke ærlig i denne verden , pris betyder ikke at , der bliver lavet godt arbejde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Haahr:

Mikkel Mikjær Christensen:
Et andet godt spørgsmål kunne gå på hvor meget du betaler ham? Hvis du har fundet den billigste billige kina-fyr til 150kr/t så kan jeg sagtens forstå at der går 3 uger før du får svar, særligt hvis du har måttet fyre 4 forskellige programmører allerede så er det måske en ide at kigge ind af og overveje om der er noget du selv kan gøre anderledes?

Betaler 650kr i timen. for at han arbejder i hans eget system. Så det er ikke en Kineser Geeked

Mvh

Michael Haahr

jeg har før prøvet nogle meget over denne pris , man skal passe på og ikke tro på alt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
det er ikke nok .alle er desværre  ikke ærlig i denne verden , pris betyder ikke at , der bliver lavet godt arbejde

Der kan jeg kun give Mikael ret! Yes

Fra Nordjylland
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael, nu var jeg lige inde og kigge på din side, og fandt egentlig meget hurtigt ud af hvem der havde udviklet den. Jeg læste deres hjemmeside igennem, og må da indrømme at jeg ikke fik det bedste indtryk. Det virker lidt som om de har haft svært ved at finde ud af hvad de skal fremhæve på bla. deres SEO side, så de har egentlig bare skrevet om de absolut mest basale ting (mulighed for angivelse af browsertitel? Virkelig??).

Og nu ved jeg ikke hvordan andre har det på det område, men jeg er generelt ikke glad for de små, hjemmestrikkede CMS'er. Du ved aldrig helt præcist hvad du betaler for, før siden er færdig og du får en chance for at kigge den igennem.

Og mht. at flytte siden, så er det jo "bare" data (og selvfølgelig billeder og html, men det er simpelt nok). Problemet ligger selvfølgelig i at de har lavet deres database på én måde, mens andre har lavet det anderledes. Så det kan blive lidt af et mareridt at flytte det over, især i et andet CMS, som jo har en prædefineret struktur.

Der var dog en enkelt ting jeg lagde mærke til mens jeg rodede rundt på din side: Hvis jeg forsøger at gå ind på din backend (login-side til administration), bliver jeg smidt over på en af deres sider (live.******.dk), hvor jeg kan logge ind. Nu kan det selvfølgelig være at du tilgår din administration på en anden måde, men jeg synes det virkede lidt skummelt. Det virker lidt som om at det er en måde at få låst dig fast i deres systemer, hvis de administrerer logins til alle deres kunder. Og så er det en genial måde at låse dig ude, hvis du brokker dig for meget. Forudsat at det selvfølgelig er den måde du får adgang til din administration.

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Haahr:

Jeg syntes ikke det er go service, og overvejer rigtig meget at skifte til Magento.

Men det er bare et stort arbejde, at få lagt alle 6-700 varer over, og tekster osv. men føler bare ikke, jeg gider slås med langsom service fra min webmaster mere.

Hej Michael

Synes du skal få det flyttet over i et open sourch CMS løsning, så bestemmer du selv og kan lave de mest basale rettelser hjemmefra. Derudover er du ikke bundet til en bestemt virksomhed eller kun har en webmaster som kan finde ud af systemet.

Måske du kunne lokke nogle Aminoer til at hjælpe dig en dag med at få overført de 6-700 varer - (det kan jo tage lidt tid, hvis de skal overføres manualt :) )

Dbh Lasse

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan vel få lavet et database udtræk af dine produkter og billeder af disse.

Hvorefter du for lavet en shop i magneto og derefter læser in produkterne i din nye shop.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du mulighed for at lave en backup af webshopens database ?

som du kan gemme på egen komputer?

 

 

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)