Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor længe skal man acceptere at vente på sin webmaster svarer tilbage?

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos.

Jeg skulle have lavet ca. 12 små ændringer på min shop (flere ændringer som Aminoer er kommet med Yes)

Men min webmaster skrev tilbage at de havde meget travlt i denne tid, og han ville kigge på det ugen efter.

Det er nu 3 uger siden, og jeg skrev igen til ham. Han skrev at han jo havde svaret, og at han ville kigge på det i denne uge. Jeg ved ikke hvor længe jeg skulle havde ventet, hvis jeg ikke havde skrevet til ham nu...

Jeg skulle have lavet mit første nyhedsbrev, med et godt tilbud på træbeskyttelse, som skulle køre i hele april måned (jeg skrev til ham 29. marts) og nu er halvdelen af april gået, med at vente.

Han lavede nyhedsbrevet halvt klar (mangler noget af logoet/topbanneret) og så ikke mere. Jeg fik ingen vejl. i hvordan jeg sender det ud eller noget som helst.

Jeg syntes ikke det er go service, og overvejer rigtig meget at skifte til Magento.

Men det er bare et stort arbejde, at få lagt alle 6-700 varer over, og tekster osv. men føler bare ikke, jeg gider slås med langsom service fra min webmaster mere.

Hvad syntes I jeg skal gøre?

Jeg har jo mulighed for, at ændre design på den eventuelle nye shop, da der er nogle mangler på den nuværende shop. (har jeg hørt) ha ha.
Jeg sælger ikke det jeg burde, på den nuværende shop, lad os bare sige det sådan.

Mvh

Michael Haahr

 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

At du har en doven webmaster har da ikke noget at gøre med vilket shopsystem du bruger.

 

 

Fra Randers
Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael

Alt efter omstændighederne ville jeg nok personligt skifte i en fart.

Nuvel de kan have travlt og så videre, men hvis du end ikke har mulighed for at få en reel forklaring på lige netop hvorfor du skal modtage noget halvfærdigt, ja så ud og led efter nyt.

Du burde allerede nu have modtaget en form for kompensation, så i det lange løb ville du nok blive mere tilfreds med et skifte. :)

 

Mvh

Rune Walberg

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan vel sagtens skifte webmaster... det er jo blot at skifte til en anden som også kender til dit system?

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Walberg:

Hej Michael

Alt efter omstændighederne ville jeg nok personligt skifte i en fart.

Nuvel de kan have travlt og så videre, men hvis du end ikke har mulighed for at få en reel forklaring på lige netop hvorfor du skal modtage noget halvfærdigt, ja så ud og led efter nyt.

Du burde allerede nu have modtaget en form for kompensation, så i det lange løb ville du nok blive mere tilfreds med et skifte. :)

 

Mvh

Rune Walberg

Hej Rune.

Ja det har du jo nok ret i. Bare ærgeligt at skifte igen. Så er det nok 4 gang jeg skifter pga. for dårlig respons og uvidende programmør.

Træls når man bare kan høre, de ikke ved ret meget om SEO, og de er svære at overtale til SEO ændringer, da de ikke selv tror på det Huh?

Tror også Magento er lige mig Wink

Mvh

Michael Haahr

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Arendtsen:
Man kan vel sagtens skifte webmaster... det er jo blot at skifte til en anden som også kender til dit system?

Hej Arendtsen.

Det er jeg faktisk ikke klar over om det kan lade sig gøre.

Tror det er deres eget system, de kører med.

Nu har jeg efterhånden haft min maling shop hos 3 el. 4 udbydere, og er blevet skuffet hver gang. Der er altid noget de ikke ved noget om, og det er tit SEO, som jo er rigtig vigtigt.

Mvh

Michael Haahr

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Hvis du overvejer at skifte, så prøv at spørge de nye omkring mulighed for automatisk indlæsning af dine produkt data, links m.m. Kan jo være du bare kan eksportere hele dit katalog fra din gamle shop, og importere det i den nye.

Jeg kan anbefale dig eventuelt at snakke med Smartweb eller MagentoHotel.dk.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

For at svare meget kort skal du vente lige så længe som du har aftalt med ham. Dvs har du ikke nogen aftale om at han skal levere rettelser/forbedringer eller lignende inden for et givet tidspunkt/deadline, så ligger du lidt som du selv har redt. :-)

Det sagt skal man jo selvfølgelig ikke sidde og vente urimelig lang tid hvis du er faldet i kløerne på en person der hele tiden lige udskyder tingene eller har travlt med andre ting og så er det selvfølgelig vigtigt at tage snakken med ham om hvorfor det sker og hvilke muligheder du har for enten at få indført nogen deadlines og bøder hvis overskredet, eller flytte videre til en anden leverandør.

Uanset hvad skal du i hvert tilfælde ikke bare sidde og vente og håbe på at tingene bliver lavet hvis ikke der er en fast aftale om at de skal laves til et bestemt tidspunkt.

Desværre er det en fejl de fleste indkøbere gør at de tror de er flinke ved ikke at sætte en deadline på hvornår de skal bruge tingene, men siger noget i stil med "så hurtigt som muligt", "helst i går", "en uges tid" og lignende udefinérbare tidspunkter, hvilket gør at leverandøren umuligt kan leve op til det fordi forventningerne og opfattelserne af det er forskellig og det ender så i situationer som den nævnte.

Så altid husk at sig hvornår du senest skal bruge tingene og sørg for at aftale med leverandøren hvad konsekvenserne er hvis de ikke når det (Det behøver ikke være slemme bøder eller lignende da det ofte bare fordyre prisen på projektet da leverandørens risiko så bliver højere, men der skal bare være en konsekvens. F.eks. at prisen sænkes med 10% pr dag deadlinen overskrides eller lignende.)

Det er ikke fordi man skal være sur eller hård når man køber ind, men hver gang man giver snor som i det givne tilfælde her, så risikerer man at leverandøren udnytter det til at nå noget arbejde for en anden kunde som er sjovere, eller som brokker sig mere.

Forventningsafstemning til mængde og leveringstidspunkt er det vigtigste at få på plads inden en opgave påbegyndes for det kan aldrig ordnes når først problemet er opstået.

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Haahr:

Arendtsen:
Man kan vel sagtens skifte webmaster... det er jo blot at skifte til en anden som også kender til dit system?

Hej Arendtsen.

Det er jeg faktisk ikke klar over om det kan lade sig gøre.

Tror det er deres eget system, de kører med.

Nu har jeg efterhånden haft min maling shop hos 3 el. 4 udbydere, og er blevet skuffet hver gang. Der er altid noget de ikke ved noget om, og det er tit SEO, som jo er rigtig vigtigt.

Mvh

Michael Haahr

Jeg ville lige undersøge det først.
Og hvis det er deres system de kører med så skift det hele.
Men er det et standard system de blot har rettet lidt på så burde det faktisk ikke være så svært at skifte webmaster/programmør.
Der kan komme noget med skift af hosting, men får man fat i en som har bare lidt kendskab til det så er det ikke svært. (Her tænker jeg på den nye webmaster/programmør)
Ellers får man fat i en som kan løse de ting. (Fx. undertegnede eller de andre IT konsulenter.) :-)
Men det ville undre mig meget hvis den nye webmaster ikke kan. 

 

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Haahr:

Arendtsen:
Man kan vel sagtens skifte webmaster... det er jo blot at skifte til en anden som også kender til dit system?

Hej Arendtsen.

Det er jeg faktisk ikke klar over om det kan lade sig gøre.

Tror det er deres eget system, de kører med.

Nu har jeg efterhånden haft min maling shop hos 3 el. 4 udbydere, og er blevet skuffet hver gang. Der er altid noget de ikke ved noget om, og det er tit SEO, som jo er rigtig vigtigt.

Mvh

Michael Haahr

Jeg ville lige undersøge det først.
Og hvis det er deres system de kører med så skift det hele.
Men er det et standard system de blot har rettet lidt på så burde det faktisk ikke være så svært at skifte webmaster/programmør.
Der kan komme noget med skift af hosting, men får man fat i en som har bare lidt kendskab til det så er det ikke svært. (Her tænker jeg på den nye webmaster/programmør)
Ellers får man fat i en som kan løse de ting. (Fx. undertegnede eller de andre IT konsulenter.) :-)
Men det ville undre mig meget hvis den nye webmaster ikke kan. 

 

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)