Hej Aminos. Jeg skulle have lavet ca. 12 små ændringer på min shop (flere ændringer som Aminoer er kommet med Men min webmaster skrev tilbage at de havde meget travlt i denne tid, og han ville kigge på det ugen efter. Det er nu 3 uger siden, og jeg skrev igen til ham. Han skrev at han jo havde svaret, og at han ville kigge på det i denne uge. Jeg ved ikke hvor længe jeg skulle havde ventet, hvis jeg ikke havde skrevet til ham nu... Jeg skulle have lavet mit første nyhedsbrev, med et godt tilbud på træbeskyttelse, som skulle køre i hele april måned (jeg skrev til ham 29. marts) og nu er halvdelen af april gået, med at vente. Han lavede nyhedsbrevet halvt klar (mangler noget af logoet/topbanneret) og så ikke mere. Jeg fik ingen vejl. i hvordan jeg sender det ud eller noget som helst. Jeg syntes ikke det er go service, og overvejer rigtig meget at skifte til Magento. Men det er bare et stort arbejde, at få lagt alle 6-700 varer over, og tekster osv. men føler bare ikke, jeg gider slås med langsom service fra min webmaster mere. Hvad syntes I jeg skal gøre? Jeg har jo mulighed for, at ændre design på den eventuelle nye shop, da der er nogle mangler på den nuværende shop. (har jeg hørt) ha ha. Mvh Michael Haahr
|
At du har en doven webmaster har da ikke noget at gøre med vilket shopsystem du bruger.