Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance grafiker søger deltidsstilling

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 25. May 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer

Som det ser ud for markedet lige nu, så er der ikke vildt meget arbejde at hente i den grafiske branche. Derfor søger jeg en deltidsstilling for at supplere mit nuværende arbejde. Dette kunne typisk være omkring 20-25timers arbejde, eller hvad der nu skulle være brug for, da jeg er meget fleksibel.

Stillingen skal helst være i Københavnsområdet, men hvis der er mulighed for at arbejde hjemmefra, så overalt i landet. Jeg kommer gerne ud til briefing-møder og lign.

Hvad er mine kompetencer?

Mit navn er Casper Jensen og har 4års erhvervserfaring med web design, webudvikling, ikon design, logo design, design af brand identiteter til virksomheder og udvikling af video. Jeg er præget Mac bruger, men har ingen vanskligheder med at arbejder på Windows platformen.   

De programmer jeg bruger

Til udvikling af projekter, bruger jeg Adobe CS4 pakken. Jeg er superbruger i Photoshop, InDesign og Illustrator. Jeg har kendskab og kan arbejde med Flash, After Effects, Acrobat Pro. Microsoft Office bruger jeg til husbehov.

Casper som person

Jeg er en glad og udadvendt person med et smil på læben. Jeg arbejder godt i teams, såvel som selvstændigt på projekter. I min fritid, har jeg et online magasin om japans subkulturer i Danmark og i Vesten. Derudover underviser jeg i Nihon Ju Juitsu (Japansk Ju juitsu) på Amager.  

Er du interesseret?

Kan du fange mig på 28 94 51 15 eller smide mig en e-mail på casper@sayhi.dk

Mit online portfolio kan findes på sayhi.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)