2 kursustilbud i SummaSummarum - ultimo marts i Aalborg Jeg har 2 stk kursustilbud nu her i marts 07. afhængig af ambitionsniveau - så er der to forskellige muligheder. 1. lørdag 24. marts 07 kl. 10 til 14 - hvor der fokuseres på de kommende nye muligheder i Summarum version3 - og samarbejdsmulighederne med ERP Tolk programmet. Et tillægsprogram, der letter arbejdet med import af prisfiler fra grossister (el - vvs - auto - låsesmedenes RUKO - og sidst Stark og Bygma fra byggematerialebranchen). Brug af ERP Tolk kræver at du har Enterprise-vers. Sidder du med en Professionel.vers. - så kan jeg lave dig et varekartotek-setup, der viser hvad du får til rådighed - såfremt du efterflg. anskaffer ERP Tolk´en/og opgraderer til Enterprisen. Så kan du prøve muligheden af på din nuværende installation - inden du beslutter dig for en upgrade.... 2. lørdag 27. marts 07 kl. 18 til 22 - hvor det er den nuværende version 2.9.1 - der tages udgangspkt i. Indhold: Installering af program - opsætning af de forskellige stamoplysninger, så du bliver "køreklar" - Opsætning af Debitor og Kreditor - Opsætning af en faktura i Formulardesigneren - Dannelse af en salgsfaktura - henholdsvis registrering af kreditorfakturaer på din virksomhed - Bogføring af bilag i kassekladde - (herunder vises hvorledes man kan importere kontoudskriften fra din Netbank - direkte ind i kassekladden. Herved reduceres arbejdet til 25%. Pris pr. kursus: 550,- + moms. Der er en sandwich + kaffe undervejs.....Det afholdes på Hovedbiblioteket Aalborg, kursuslokalerne på 1. sal. Ved kursusdeltagelse får du adgang til videobiblioteket under mit Hotline-tilbud i 1 måned efter kurset. se mere på: http://www.ivaerksaet.dk/undervisning.htm |
2 kursustilbud i SummaSummarum - ultimo marts i Aalborg
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)