Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 kursustilbud i SummaSummarum - ultimo marts i Aalborg

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
2 kursustilbud i SummaSummarum - ultimo marts i Aalborg

Jeg har 2 stk kursustilbud  nu her i marts 07. afhængig af ambitionsniveau - så er der to forskellige muligheder.

1. lørdag 24. marts 07   kl. 10 til 14 -  hvor der fokuseres på  de kommende nye muligheder i Summarum version3  - og samarbejdsmulighederne  med  ERP Tolk programmet. Et tillægsprogram, der letter arbejdet med import af prisfiler fra  grossister (el - vvs - auto - låsesmedenes RUKO - og sidst  Stark og Bygma fra byggematerialebranchen). Brug af ERP Tolk kræver at du har Enterprise-vers. Sidder du med en Professionel.vers. - så kan jeg lave dig et varekartotek-setup, der viser hvad du får til rådighed - såfremt du efterflg. anskaffer ERP Tolk´en/og opgraderer til Enterprisen. Så kan du prøve muligheden af på din nuværende installation - inden du beslutter dig for en upgrade....

2. lørdag 27. marts 07 kl. 18 til 22 -    hvor det er den nuværende version 2.9.1 - der tages udgangspkt i.

Indhold: Installering af program - opsætning af de forskellige stamoplysninger, så du bliver "køreklar" - Opsætning af Debitor og Kreditor -  Opsætning af en faktura i Formulardesigneren - Dannelse af en salgsfaktura - henholdsvis registrering af kreditorfakturaer på din virksomhed -  Bogføring af bilag i kassekladde - (herunder vises hvorledes man kan importere kontoudskriften fra din Netbank - direkte ind i kassekladden.  Herved reduceres arbejdet til 25%.

Pris pr. kursus:  550,- + moms.  Der er en sandwich + kaffe  undervejs.....Det afholdes på Hovedbiblioteket Aalborg, kursuslokalerne på 1. sal.

Ved kursusdeltagelse får du adgang til videobiblioteket under mit  Hotline-tilbud i  1 måned efter kurset.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)