Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

The power of words

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 21:51

Rigtig fed tråd, og jeg er også meget enig.

Det er ellers underligt, for der var engang hvor jeg ikke regnede ordernes betydning dor noget. 

Prøv eks. og ændre din overskrift til:

The p_wer of w_rds 

Tro mig - du vil se en effekt:)

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 709
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 21:54

Den er fantastisk...den positive vinkel;)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

"Endnu" en film der gør indtryk og "endnu" en film der sætter tankerne igang.

Når jeg skriver "endnu" en film er det ikke kun negativt ladet, men læg mærke til de rigtig mange film, der popper op her og der, men hurtigt bliver glemt igen. Motivationsfilm, film med mennesker der klare alt trods manglende lemmer, forstand og meget andet....

Mange af os går netop rundt i blinde, selv om vi kan se.
Problemet er bare, at vi kan ikke selv se, hvad det er vi går klip af. Så forestil Jer, der faktisk er mere og andet end det verdens billed som vi selv har brygget af vores erfaringer.

Personlig tror jeg på, at vi har brug for at andre mennesker hjælper med at åbne vores øjne og se anderledes på tingene, og vende ordene til noget positivt.
Men sjældent får andre mennesker lov til at komme ind under facaden, hvor tingene kan blive vendt på hoved.

Amino.dk er jo ikke anderledes end alle andre steder. Og forestil Jer at vi rent faktisk åbnede øjnene og lyttede, så kunne det være at:

at aminoérne kunne få hjælp af mere end 3-5 SEO eksperter
at de mange ildsjæle som kun læser med, pludselig deltager med viden
at MLM får en change og måske endda et bedre ry
at at at at ja, jeg kunne blive ved.

Så det ville være rart at vi kunne lade os provokere lidt mere, give andre og ikke mindst nye mere og bedre taletid, og være lidt mere åben for ting som vi er sikre på....er sikkert. Ja, jeg har da ihvertfald lige skrevet det på en postit og klistret den fast i panden...måske det hænger ved imorgen :)

Nå det er nok også bare mig der overfortolker filmen.... hun er jo iværksætter, og modtager garanteret 20 % af hans indkomst. :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)