Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advokater, revisorer, Ansatte indenfor immigration m.m søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 04:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi er igang med et nyt projekt. Vi er næsten lige startet, men det er en hjemmeside der hedder www.foreignersindenmark.dk

Siden skal være et samlingssted for udlændinge der bor i Danmark, lige fra gæstearbejdere til flygtninge. Men vi håber og tror også en masse danskere vil komme og deltage i debatten, ellers bliver vi ihvertfald skuffede. Det er min kompagnon Paula der i sin tid fik ideen, som kommer fra Brasilien, har boet 9 år i USA (hvor vi i sin tid mødtes),  og nu er gift dansk med min ven som jeg delte hus med derovre. Jeg sprang på med det samme. Vi regner med der i starten skal være debat og chat, og med tiden kunne oprette blogs på siden.

Vi skal bruge en masse information til siden. Den skal bl.a kunne fungere som resource og data bank, hvor man kan finde artikler og links til alt en ikke dansker kunne få brug for. Dette er nogle af emnerne, men der er mange flere, og vi vil være dybt taknemmelige, hvis nogen ville skrive en artikel om forskellige emner. Vi havde forestillet os, der evt. kunne være linket til firmaets eller din egen hjemmeside, for den eller de der nu skriver artiklen. Med tiden vil vi gerne have oprettet et lille register, med en jobdatabase, hvor folk der kommer til landet kan komme hurtigt igang med et arbejde man sagtens kan udføre, selvom det danske ikke er super godt. Emnerne kunne være:

Regler for arbejde alt afhængig af ens situation

Muligheder for understøttelse afhængig af situation

Regler for ledighed

Regler indenfor flygtninge

Regler indenfor A-kasse, fagforening og dagpenge

Regler for barsel

Osv osv. Tager imod flere ting og ideer med kyshånd. Vi er virkelig opsatte på at få lavet en side der vil sparke røv i indvandrerkredse, og være en side de virkelig kan bruge og finde venner, oplysninger osv osv.

Billigt Hundeudstyr Online

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)