Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis webinarer - inspiration og anbefalinger

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo ikke til at komme udenom: Webinarer bliver mere og mere udbredt. Jeg har deltaget i nogle stykker, hvor indholdet bar det hele - mens formen var dårligt afprøvet/ikke tilpasset/virkede klodset. Sådan er det jo gerne i begyndelsen. Men siden det er oplagt for mig også selv at holde webinarer, vil jeg deltage i så mange jeg kan for - om muligt - at lære af andres erfaringer, hvis ellers emnet har interesse.

Multidata holder også webinarer, og der vil jeg prøve at få tid til at deltage. For de kaster sig nok ikke ud i det, uden at have styr på teknik og pædagogik. Så jeg glæder mig, også selvom jeg faktisk kender Dataløn udmærket.

www.multidata.dk/onlinekurser - så kik med, hvis du har lyst (gratis). Det er introduktion til Dataløn, og jeg håber, at der er mulighed for at stille spørgsmål, som de nævner - og især at der er tid til gode svar, men det finder jeg jo ud af.

Anbefalinger? Kender du til nogle virkelig gode webinarer, man kan deltage i gratis eller til en rimelig pris, så del meget gerne her i tråden.

Dbh
Anette

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)