Tillykke Brian. Udover at din fine presseomtale er nævnt på din hp, så synes jeg at du skal holde kontakten med den journalist der skrev om dig og sikre dig, at de laver en follow-up. Din historie er jo især interessant pga din alder, så de vil sikkert gerne skrive om dig igen, hvis du husker dem på det.
Mange hilsner, Tina
Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!
Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk
Dato: 05-03-2007 14:31:21 Forfatter: Tina Finnerup
Tillykke Brian. Udover at din fine presseomtale er nævnt på din hp, så synes jeg at du skal holde kontakten med den journalist der skrev om dig og sikre dig, at de laver en follow-up. Din historie er jo især interessant pga din alder, så de vil sikkert gerne skrive om dig igen, hvis du husker dem på det.
Mange hilsner, Tina
Hej Tina, og mange tak.
Var også noget i den stil jeg havde tænkt mig :).. Historien til en follow-up skal blot komme jo :).
måske skulle du markedsføre dig endnu mere- med lokaltv.......interview på lokal-tv, mener jeg, har stor effekt. Det får folks øjne op for at her er der en fremadstormende ung mand der kan og vil noget.....
måske skulle du markedsføre dig endnu mere- med lokaltv.......interview på lokal-tv, mener jeg, har stor effekt. Det får folks øjne op for at her er der en fremadstormende ung mand der kan og vil noget.....
mvh flemming
Lokal-TV kunne være rigtig spændende ;).
Kunne være spændende når jeg engang får mig et kontor i vejle (regner jeg med indenfor noget tid, når alle andre udgifter er klaret).
Men selvfølgelig.. Er opmærksom på ALT hvad der kunne være relevant overfor noget PR ;)..