Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fremtiden i Danmark?

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Før var det primære erhverv som vi livet af, industri og hvad nu ?

kan vi virklig leve af viden og uddannelse, eller skal vi en helt anden vej...

Turisme ??

hvad er jeres mening ?

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:57

Nesuz

http://www.danmark3nul.dk/

Denne side siger lidt om planerne for Danmark i fremtiden

Jeg grinte sgu lidt, da du skrev "turisme". Der er jo grænser hvor mange mennesker, der kan se "den lille havfrue". Der er intet spændende i Danmark, intet godt vejr. Strandene er farlige. Al ekstern interesse for Danmark er baseret på Danmark som et af verdens førende videnssamfunde.

Min personlige mening: Vi kan sagtens leve af viden og uddannelse. Jeg kan uddybe mig på hundrede vis af sider, men nu ser vi lige hvordan debatten løber.

Provokation: Danske håndværkere, landmænd og udbydere af simple serviceydelser (rengøring, bustransport etc. etc.) er ikke konkurrencedygtige og ville uddø hvis det ikke var for vores snæversynede protektionisme. True story.

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 22:01

Christian Thyssen:

Jeg grinte sgu lidt, da du skrev "turisme". Der er jo grænser hvor mange mennesker, der kan se "den lille havfrue". Der er intet spændende i Danmark, intet godt vejr. Strandene er farlige. Al ekstern interesse for Danmark er baseret på Danmark som et af verdens førende videnssamfunde.

Jeg mener der er masser af muligheder for turisme. Jeg spurgte Danmarks Turistråd for 12 år siden om de ikke skulle prøve at hive fisketurister til landet, men dengang afviste de det. Nu er det for alvor ved at ske noget, og jeg selv prøver selv at hjælpe til med fisketurisme.

Der er rigtig mange lystfiskere i de nærmeste lande, og vi har noget rigtig godt fiskeri i landet...

Mads

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Skrevet kl. 22:04

Christian Thyssen:

Nesuz

Min personlige mening: Vi kan sagtens leve af viden og uddannelse. Jeg kan uddybe mig på hundrede vis af sider, men nu ser vi lige hvordan debatten løber.

Provokation: Danske håndværkere, landmænd og udbydere af simple serviceydelser (rengøring, bustransport etc. etc.) er ikke konkurrencedygtige og ville uddø hvis det ikke var for vores snæversynede protektionisme. True story.

ja, dårligt vejr nu, men i fremtiden pga. global opvarmning, så kunne Dk være det nye sydEuropa..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:05

Mads:
fisketurisme

Kan vi leve af det?

Jeg tror at vi, i netop denne tråd, snakker om primære, sekundære og måske endda tertiære indtægtskilder. Intet ondt sagt om fiskere, men jeg tror ikke der er nok af dem til at finansiere verdens største velfærdssystem. Når det er sagt, så synes jeg naturligvis at alle forretninger der giver overskud er velkomne i Danmark - også fisketurisme.

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Skrevet kl. 22:08

turisme mener jeg vin prodution(vi laver faktisk rigtigt gode vine, som vinder mange priser), jagt, vores slotte, tivoli, jagt muligheder, vores kyste, fisketurisme, bondegård ferie osv.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:09

Nesuz:

Christian Thyssen:

Nesuz

ja, dårligt vejr nu, men i fremtiden pga. global opvarmning, så kunne Dk være det nye sydEuropa..

I tilfælde af, at dette skulle ske, så ville antarktis også smelte og derved skabe en global vandstandsstigning på næsten 80 meter. I kontrast er Danmarks højeste punkt 170 meter over den nuværende havoverflade. Måske skulle du hellere satse på at bygge rækkehuse på siden af Mount Everest?

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 22:10

Christian Thyssen:

Mads:
fisketurisme

Kan vi leve af det?

Ikke os allesammen. Det var mest af alt fordi turisme lige pludselig kun var den lille havfrue og godt vejr. Så ville jeg bare sige, at man kunne jo tænke lidt kreativt med hensyn til turisme. Bare mit lille indspark :-)

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 22:11

Nesuz:

turisme mener jeg vin prodution(vi laver faktisk rigtigt gode vine, som vinder mange priser), jagt, vores slotte, tivoli, jagt muligheder, vores kyste, fisketurisme, bondegård ferie osv.

Alle de ting kan man også i andre lande, så hvorfor skulle turisterne tage til Danmark, når det er langt dyre at opholde sig heroppe fremfor f.eks. Spanien?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:30

Jesper Jepsen:

Nesuz:

Alle de ting kan man også i andre lande, så hvorfor skulle turisterne tage til Danmark, når det er langt dyre at opholde sig heroppe fremfor f.eks. Spanien?

fordi der er mange mennesker der vil opleve verden og se forskellige kultur mv.

Fordi det er ikke samme mennesker .

fordi hygge er anderledes

fordi vi har mere end tivoli mv.

fordi naturen er anderledes

det er ikke samme slotte

det er  ikke samme huse

fordi de ikke har vesterhavet hygge , de har kun varme og en anden hygge.

ja sådan kunne man blive ved

Danmark er bare et dejligt land at bo , hvor der kan opleves så meget

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)