Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke bloggere følger du?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg følger meget med på thorborg.dk - er bare vild med den fede måde han snakker på, minder sgu meget om mig selv ( selv om Thorborg er sejere ) - jeg tænker i dagevis over det jeg har set derinde, og laver en masse nye vinkeler på det, altså går meget i dyben med det, og ikke bare siger "når ikke andet" - eller følger jeg ikke med i noget fast.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:40
Damn, jeg mente thorborg.tv og ikke thorborg.dk - har vist fået for mange guldbajer, og for meget solstik i dag.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:42

simonsiger.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 19:42

Følger stort set alle de danskere der er blevet nævnt, men ud over det så er der også 4engelske blogs jeg følger meget trofast.

Det er blevet til et lille indlæg på min blog om affiliate marketing, og alt deromkring :)

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 21:10

Den her lille debat fik mig faktisk til at skrive om de 5 danske blogs, som jeg læser mest!
I er velkomne til at se hvem det er, og hvilke begrundelser der er :=) 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)