Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

adwords spørgsmaal -

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har kigget efter Tripods , fototasker etc paa google. Efterfølgende naar jeg er inde paa tilfældige sider forfølger annoncer paa blogs etc mig med Tripods, fototakser og hvad jeg har søgt efter. Og endda annoncer fra den side jeg har været inde og se paa for at finde fototasker etc.. Det er jo smart nok.

Se venligst billede nederst. Det var en rejsebeskrivelse side.

Er det det google kalder "Billedeannoncer" og skal man gør mere end at vælge annoncen til at være "Tekst og billede/rich media annoncer" , for at forfølge folk med hvad de har søgt om paa nettet.?

Eller skal man sætte dette "Tilgængelig for målretning" op for at det virker paa den maade?

Mvh anders

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:04

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 14:22

Ja den er jo ikke go som du beskriver hvis det var muligt.

Men det med at jeg har set paa Tripods og fototasker og bagefter besøger tilfældige sider paa nettet som saa hvis reklamer for tripods og fototasker, endda dem jeg har set paa, er egentlig ok for mig. Er det noget Google adwords gør automatisk eller skal jeg klikke af  i admin i adwords naar jeg opretter annoncer?

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:07

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 16:11

Hej Nicolaj

Jeg er sgu et båthorn..  Jeg skrev adwords men det var jo adsense jeg mente.. sorry

Saa altsaa hvis f.eks. en har set paa et Nikon D90 kamera paa en side og bagefter kommer over paa min side, parisbonjour.dk, vil de se en annonce paa en Nikon D90?

Som det er sket for mig. Kan jeg gøre noget ved dette naar jeg opretter adsense koderne til min side?

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:40

Det er ikke noget du har indflydelse på med AdSense. Det er annoncørerne på AdWords, der kan benytte indholdsnetværket på den måde, hvilket så smitter af på din side og AdSense, da der bliver vist annoncer målrettet den besøgende.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)