I Microsoft Office kan du også gemme i PDF. (både i 2007 og 2010) |
Jeg har brugt både CutePDF og PrimoPDF - begge fungerer fantastisk ;-)
I Microsoft Office kan du også gemme i PDF. (både i 2007 og 2010) |
Jeg har brugt både CutePDF og PrimoPDF - begge fungerer fantastisk ;-) |
Er det tekst bruger jeg bare Word (2007) funktionen til at gemme i PDF og ellers er jeg glad og mangeårig bruger af PrimoPDF :) |
Altså, jeg har lige afprøvet PDF Creator, og det virker jo fremragende! Det var jo rygende nemt! Tak. Det ka' godt være, at Word 2010 og 2007 kan genere pdf'ere, MEN... det kræver, at man har det! ;-)
|
Så er jeg nysgerrig hvilken version af Windows har du Poul ? /allan |
Allan, det er FANDME' tarveligt at spørge! Min nyeste er Word 2000 - fordelen er, at den er LOVLIG! Ellers har jeg en "ældre" knallert fra '97 - det er der, jeg installerede PDF Creator. Måske burde jeg lave en "Donate"-knap på min hjemmeside, så jeg kan få råd til noget nyere... Det var ikke ligefrem løn, vi fik på Pfizers helpdesk på HP i Leixlip! Håber, at du har forresten har været ude at nyde solen - hører, at I har fint vejr derovre! |
Hehe
Nej men min kone har netop lige købt Office 2010 for 15 euro fordi hun arbejder for HP så du skulle bare have slået til da du var her ;)
Jo vi købte en grill og havemøbler i går og solen har stået flot hele dagen ;) /allan |
15 EURO???? Av, for en bét! Øv! Havde jeg vidst dét...
|
Ang. billige versioner af Word, så er Open Office og Google Docs nogle Word lignende programmer, der er gratis at hente!
Jeg bruger selv Open Office, netop fordi jeg ligesom dig har lidt svært ved at finde Word til en pris jeg har lyst til at betale, og kan varmt anbefale det! Udover at det måske hopper lidt når jeg sætter store billeder ind i et document, så har jeg ikke haft nogen problemer med det!
Og det har en smart lille knap ved sidden af print der laver PDF filer, nemt og ligetil! ![]() |
www.heldaldesign.dk - Industrielt Design, Produktudvikling og andre kreative service ydelser!