Hej Jeg er uddannet cand merc finansiering og regnskab og stifter af FinanceLab. Jeg har ladet mig fortælle, at virksomheder betaler dyre domme for at få lavet en værdiansættelse. FinanceLab har efterhånden en del medlemmer, der har den slags på rygraden og det er egentlig ikke rocket science. Jeg tænkte, om der er marked for at tilbyde billige værdiansætttelser udfærdiget af studerende med en senior-konsulent som kvalitetssikring. Hvad mener i? Og er der nogen der ved, hvad de de store finanshuse egentlig tager for en værdiansættelse? Hvad betalte du? Venlig hilsen Frederik Ploug |
Frederik Ploug:Hvad mener i? Og er der nogen der ved, hvad de de store finanshuse egentlig tager for en værdiansættelse? Hvad betalte du?
Hvis jeg var jer, så ville jeg gå efter markedet på smv. I kan ikke konkurrere med finanshusene i renommé, så ingen grund til at spilde tidpådet umiddelbart.
Der findes massere af virksomheder som står overfor værdiansættelse indenfor de næste par år, og en prisfastsættelse starter som regel ved 10.000 - 15.000 som startgebyr, det vil der nok være en del der kunne ønske lavere.
Så tror godt I kunne opbygge et marked der veed en prispå 4995 eller lign...
God vind med jeres projekt.