Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg glemmer det også selv...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg synes at der kommer mange gode råd her på amino og trådstarteren er heltsikkert glad får hjælpen.

Jeg referer til overskriften når jeg siger at tråd bør slutte af med trådstarterens accept om hvad vedkommende fik ud af svarene om det var det personen søgte efter.

vh preben

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 23:04

Preben:

Hej Aminoer

Jeg synes at der kommer mange gode råd her på amino og trådstarteren er heltsikkert glad får hjælpen.

Jeg referer til overskriften når jeg siger at tråd bør slutte af med trådstarterens accept om hvad vedkommende fik ud af svarene om det var det personen søgte efter.

vh preben

Jeg er absolut enig i din idé Preben, uden tvivl. Det kunne nu være rart, hvis der var et lille flueben eller noget ud fra indlægget, hvis trådstarteren mener at tråden er besvaret tilstrækkeligt.

Det er en idé jeg gerne vil hoppe med på Preben!

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 23:06

Anders Helbo:

hvis der var et lille flueben eller noget ud fra indlægget, hvis trådstarteren mener at tråden er besvaret tilstrækkeligt.

Det er en idé jeg gerne vil hoppe med på Preben!

Helt enig:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:19

Generelt synes jeg, at folk er gode til at sige tak for feedback, typisk hvis der er tale om feedback på hjemmesider. Der er selvfølgelig nogle, der er totalt stumme. Nogle af disse er måske blevet sure, hvis der er kommet af kritik af hjemmesiden.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 23:49
På eksperten.dk har de et system hvor man kan oprette et indlæg, og så bestemme hvor mange point et tilfredsstillende svar skal have. Man kan f.eks tilbyde 100 point, og give alle 100 til en person, eller man kan splitte pointene op som 40, 10, 50 - hvis man vil give til tre mennesker. Når, man så har fået svar på sit spørgsmål, så lukker ( låser ) trådopretteren indlægget - derved undgår man også at indlæg fra 2007 lige pludselig dukker op.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 00:31

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
På eksperten.dk har de et system hvor man kan oprette et indlæg, og så bestemme hvor mange point et tilfredsstillende svar skal have. Man kan f.eks tilbyde 100 point, og give alle 100 til en person, eller man kan splitte pointene op som 40, 10, 50 - hvis man vil give til tre mennesker. Når, man så har fået svar på sit spørgsmål, så lukker ( låser ) trådopretteren indlægget - derved undgår man også at indlæg fra 2007 lige pludselig dukker op.

Absolut også en mulighed som kunne være værd at kigge nærmere på. Det er helt sikkert!

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 00:44

Hej

Ligesom der dukker et felt op når man spørger på amino så kunne der rimeligt simpelt dukke et evalueringsfelt op når tråden har kørt længe nok, så kan trådstarteren skrive et par liner der hvis han/hun finder det passende så kan man afslutte en tråd på en god måde....

Preben

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)