Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ser du klart?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser du klart?

Mine egne udfordringer opleves tit som større eller vigtigere end andres, fordi de fylder mest hos mig. Objektivt ved jeg udemærket godt, at det jeg går og tumler med er småting i forhold til så mange andre - ingen reel risiko for tsunami eller jordskælv i min baghave vel?
Men det er nu bare sådan, at det jeg tumler med fylder meget hos mig. Derfor er jeg ikke altid den bedste til at se objektivt på mine udfordringer. Jeg er den eneste, der kan gøre noget ved dem, men jeg kan godt have bruge for hjælp til at se situationen klart og vurdere, hvad der skal til for at komme videre og ikke havne i en hårdknude.

En sparringspartner, mentor eller coach kan hjælpe med at få overblik, perspektiv og se mulighederne i dine udfordringer. Det har jeg selv haft stor fordel af, når jeg i perioder har haft meget om ørene for eksempel da jeg blev leder, skulle skilles og blev selvstændig.

Som selvstændig ehvervsdrivende er det særligt vigtigt at have en sparringspartner, der kan hjælpe dig med at bevare overblikket over dine mange roller og ansvarsområder. Udover den daglige drift af virksomheden, har du også ansvaret for, at virksomheden udvikler sig - at der tænkes, tales og skabes vision, mission, målsætning og overordnede strategier.

Det kan føles både ensomt og overvældende at stå alene med disse udfordringer. Kontakt mig på info@leeconsulting.dk for at høre mere om hvad jeg kan gøre for dig og din virksomhed. For eksempel sikrer et strategiforløb dig overblik, struktur og effektiv handling i et kontinuerligt forløb, hvor du også får redskaber til at bevare overblikket og klarsynet fremadrettet. Læs mere om et strategiforløb her...
De bedste hilsener
Lucy Lee

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)