De har stor success med det og finder varer til rigtig god kvalitet og selvfølgelig rigtig gode priser. De rejser rundt på selve fabrikkerne for at tjekke kvalitet osv. også, så man kan være sikker på at det ikke er noget lort man køber. Så hvis du har et ønske om at finde nogle varer til rigtig gode priser, og få det hele ordne meget nemt, så smid mig en PM, så formidler jeg kontakten videre til mine partnere. God weekend til alle :) |
Få alt billigere fra Asien
Det lyder som meget spænden :)... Hvad for nolge vare kan du evt skaffe hjem :D |
Alt hvad de kan finde på at produsere i Asien, så det er en vist en del :) You name it :) |
jeg kunne godt tænke mig at høre noget mere om hvad du kan skaffe om du evt. har nogle nye ting man starte op med i dk du kan evt. ringe på tlf 30706008 venlig hilsen jannik seehusen |
Som sagt så kan de jo produsere alt i asien, så det er kun fantasien der sætter grænser. Her er nogle få eksempler på hvad de har skaffet før: Værktøj Gaveartikler Møbler Byggematerialer Cykler og tilbehør Smykker Campingvogne Lamper Legetøj Tøj Trækunst Marmor Og meget meget mere.. Erfaringerne er at der er ikke noget de ikke har kunnet finde endnu, og normalt er besparelserne 60-80% i forhold til køb fra grossister. |
Hej Niklái Vi mangler stadig varer til en sommerbutik. Er det muligt at købe mindre partier, eller er det kun produktion af egne produkter?? |
Mht. produktion af egne produkter, så er det bare en yderligere mulighed. Du siger bare hvad de skal finde for dig, så får du priser, billeder osv. på det. Intet er umuligt ;) |
Så må du gerne sende nogle kontakt oplysninger til mig. |
VH Jørgen Olsen |
Tak. ;) |