Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan vi markedsføre web-app?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Pumacode Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sammen med min gode ven Andreas, lavet et vildt fedt Web-app, 

Vi har udviklet på appet i flere måneder og det er da brugt, men slet ikke nok!

Vi havde forventet at folk ville sende dele appet på twitter og facebook, men det er ikke rigtigt sket ... 

1. Hvordan skal man marketsføre det? 

Vi udvikler stadig på det; nye funktioner der /måske kommer er:

• Mobiltelefon vælger, så kan du finde en bestemt mobil med det billigste abonnement i forhold til dit eget forbrug.
  • Sammenligning - Altså så du kan indtaste dit nuværende abonnement og se hvad du kan spare.
  • Nyt design - det nuværende er lavet efter "craigslist" designfilosofien.

Appet tjener ingen penge, og vores buget er derfor begrænset til "så lidt som muligt".

Du kan finde webappet her mobilab.dk

Mange tak !

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 13:12

Hej Pumacode

Jeg ville starte med at lave hjemmesiden omkring app'en lidt visuelt venlig. Derefter ville jeg få bloggere til at skrive om din app - bloggere som i forvejen skriver om apps, gadgets og lign.

- Kasper

Ps. bare en lille ide ;o)

Fra København
Tilmeldt 25. Jan 10
Fra  Pumacode Skrevet kl. 13:21

Ja, det er også det der har givet noget indtil nu. 

Forsejt.dk og tobiash.dk har blandt andet skrevet om appet.

Mange tak, måske tager det bare tid ? 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:22

giv den det vildste gas , der er jo kun 430 links til siden

der er kan sagtens skrive et par 1000 artikler om jeres produkt , så igang og videre formidle jeres produkt

findes så mange mulig blogs , forummer , social medier , nyheds medier kast gerne også enkle ud til  bt.dk mv.

giv ikke op det er hårdt arbejde vis vil have succes for man kan aldrig gøre nok

lidt flere tips i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 25. Jan 10
Fra  Pumacode Skrevet kl. 13:28

Jeg går igang :) 

Tak !

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 13:48

Få lavet en mere præcis beregning og folk vil kunne bruge den og sende linket videre til vennerne.

SMS, tale og data er slet ikke nok for at kunne beregne en forbrug.

2 af de vigtigste faktore er sekund/minut afregning samt opkaldsafgift og det ser ikke lige ud til, at jeres beregning har disse med?

Uden disse 2 faktorer kan jeres beregning slet ikke bruges til noget og vil ikke være noget jeg vil anbefale (synes godt) mine venner.

Mvh

Fra København
Tilmeldt 25. Jan 10
Fra  Pumacode Skrevet kl. 13:54

Ja, jeg ved hvad du mener...

Vi havde begge muligheder for 2 uger siden, der kunne man definere hvor lange ens samtaler var og hvor hurtigt net man ville have.

Jeg kan fortælle at folk ikke brugte funktionen, og den pratisk talt ikke havde indflydelse på resultatet.

Den startede med at være som en 4+5 bjælke men vi havde den også under en "fane" ved navn avanceret.

(Andreas fjernede det, jeg var uenig med ham)

-Anders

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 14:12

Pumacode:

Jeg kan fortælle at folk ikke brugte funktionen, og den pratisk talt ikke havde indflydelse på resultatet.

Det er fordi folk ikke tænker over det har betydning. Hvis i gjorde så man var tvunget til at udfylde den, så ville folk gøre det.

Det ender med folk træffer forkerte beslutninger pga den ikke regner på samme måde som den it og telestyrelsen havde, som de nu har lukket ned, da den ikke var præcis nok.

Hvad vil i gøre når/hvis folk henvender sig til jer og fortæller, at regningen blev 2-3 gange så dyr som i havde beregnet den til?

Men for at vende tilbage til mine 2 faktore:

Har du 10 opkald om dagen, så betaler du hurtigt 70-100 kr i opkaldsafgift pr mdr. og det må da påvirke resultat ret meget.

Derudover vil sekund/minut også have stor betydning.

Du slutter aldrig en samtale præcis på 59 sek eller 1,59, hvorfor et gennemsnitlig opkalds mønster på 1,40 sek vil koste det samme som 2 min, et på 2,5 vil koste 3 min osv. Der er jo stor forskel på om du har 300 opkald pr mdr af 1,5 minut og skal betale for 600 minutter (minut afregnet) eller kun 450 minutter (sekund afregnet).

Tidligere i dag beregnede jeg, at en af mine venner med hans forbrug, kunne spare 2600 kr på hans iphone ved at købe den ved apple uden abo og så vælge et telmore 10 abonnement ved siden af frem for 3ideal abonnement ved 3.

Så man skal ikke tage fejl af de 2 faktorer som jeg nævner.

Mvh

Fra København
Tilmeldt 25. Jan 10
Fra  Pumacode Skrevet kl. 14:36

Jeg kan godt se hvad du mener, det forvire dog også, og gør en proces som ellers skulle være let, til et hel dags projekt.

Det bliver eventuelt rettet med det Android app vi har i tankerne, her kan man jo hive rigtig data fra telefonen selv, også skal brugeren slet ikke tænke.

Jeg kan godt se hvad du mener, måske skal det til genovervejelse. 

Tak 

- Anders

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 14:57

Pumacode:

Jeg kan godt se hvad du mener, det forvire dog også, og gør en proces som ellers skulle være let, til et hel dags projekt.

Det er aldrig selv at beregne, hvilket mobil abonnement, der passer bedst til ens forbrug - og da slet ikke med alle de skjulte gebyrer mv. som teleselskaberne forsøger at holde udenfor den alm abo pris.

Jeg håber i kommer frem til en service, som brugerne faktisk kan bruge og som ikke endnu engang vildleder forbrugerne som IT og Telestyrelsen gjorde.

Hvis i vil åbne lidt for posen mht, hvordan i har tænkt jer at tjene penge på app'en, så kan jeg sætte jer sammen med en, så i er fri for at udvikle det hele fra bunden igen og i får fat i den eneste præcis mobil abonnement beregner på markedet - bare skriv en PM og så tager vi den derfra.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)