|
Den røde farve er meget hidsig, jeg får helt ondt i øjnene. Derudover synes jeg at høre side er meget tom, i forhold til menuen i venstre side.
Spændende idé, er der salg i det?
Spændende idé, er der salg i det?
Tina
Den røde farve er meget hidsig, jeg får helt ondt i øjnene. Derudover synes jeg at høre side er meget tom, i forhold til menuen i venstre side. Spændende idé, er der salg i det? Tina |
Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!
Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk
Og så ville jeg måske også finde på noget mere kreativt i toppen end en "kedelig" grå/grøn farve. Derudover ville jeg nok fritlægge produktbillederne, så du ikke får den hvide baggrund. (når produkterne vises f.eks. på forsiden) Ellers synes jeg siden fungerer meget godt. Og velkommen til! :) |
www.nfdesign.dk
Du skriver at du er den officielle liverpool leverandør i Danmark. Er det en aftale du har indgået med Liverpool FC? Produktbladene er lidt rodet. Nogen skal man helt ind på for at købe, mens men kan bruge købsfunktionen fra oversigten på andre. Var inde på poloerne. Du skriver i teksten at de fås i s, m, l, xl. men kan kun få small på varekortet. Jeg prøvede at forstørre billederne på varekortene, men de blev kun præsenteret i samme størrelse som man allerede kunne se. Hurtig leveringstid: 1-2 dage Er en vare i restordre eller kan vi ikke levere indenfor 3-4 hverdage, vil kunden altid blive orienteret herom pr. e-mail. En kunde kan altid logge på vores hjemmeside, og kontrollere om bestillingen er modtaget, i restordre, annulleret eller leveret. Står din ordre til leveret, men at du ikke har modtaget din vare f.eks. 1-2 dage efter, så kontakt liverpoolstore.dk hurtigst muligt. Desto hurtigere du reagere, desto hurtigere kan vi via Post Danmark se, hvor din forsendelse er blevet af Du skriver hurtig leveringstid 1-2 dage, og lidt senere 3-4 dage. Det er ikke godt for trygheden, man bliver i tvivl, og det minder mere om at det bare lige er lavet, men ikke har den store betydning. troværdighed. Skal man logge ind for at kontrollere om I har modtaget ordren? Man skal have sendt en ordrebekræftelse, (lovkrav). og god kundeservice. Jeg synes at betingelsernes budskab er, kunden skal reagere hvis der er problemer. Altid en god ide at være proaktiv. Liverpool logoet skal være meget bedre. langt hovedparten af kunderne er sikkert Liverpoolfan, og vil gerne se logoet ordentligt. Det har stor betydning. Desuden er nogle af menuerne tomme, så er det bedre de er skjult. En tom hylde sælger ikke, men irriterer kun. Vh Søren |
Her får du lige et par hurtige råd: - Lav en mere glidende baggrund, som er en tak mørkere. Måske noget af det mørke herfra: ![]() ![]() - Få rettet top-menuerne: ![]() ![]() - Få lavet en ny top som harmonerer bedre. Lige nu ser toppen ikke så klar ud, du bruger standard skrifttyper og liverpool-logoet skalerer. Hvis du har brugt for hjælp, så er du velkommen til at skrive - så finder vi ud af noget. Held og lykke med webshoppen og tillykke med den ;-) |
// Jesper Skov
|
Off Topic! Ikke for at gnide salt i et åbent sår... Men det var da virkelig synd for Liverpool i dag! ![]() GLORY GLORY MAN. UNITED! |
|
|