Korsgaard - Sikke noget skidt.... håber du får løst dette problem. For en anden gangs skyld - husk at du er kunden, stil krav til leverandøren - brug ramburs-system, hvor betaling først frigives - når du har sagt god for modtagelsen. (let at være bagklog - men det er den eneste måde at sikre sig på, hvorfor tror du, at leverandører ikke giver varekedit derude??? - næ - for så var det jo dem der ville have risikoen, og det vil de ikke - derfor RAMBURS). mvh Bent |
Hejsa,
ja det er noget rigtig skidt det du er ude for, vi har selv prøvet det med ca. 25000 kroner, der arbejdes stadig på sagen, ta fat i PIA her som hjælper os, de er til for os business folk som skal have hjælp i Kina, både positivt og negativt:
PIA KOCH-HANSEN
EMAIL PIAKOC@UM.DK
COMMERCIAL ASSISTANT
ROYAL DANISH CONSULATE GENERAL, GUANGZHOU
SUITE 1578, OFFICE TOWER, CHINA HOTEL, LIU HUA LU
GUANGZHOU 510015
P.R.CHINA
TEL: +86-20-8666 0795
FAX: +86-20-8667 0315
WWW.GKGUANGZHOU.UM.DK