Det har de andre bruger tro mig jeg har set de første 100 gange det samme spørgsmål hvorfor min par måneder side gamle ryger ud ad google , det gør alle sider i staten , din hjemmeside bliver set and af google og du vil opleve de næste par måneder at siden går op ad og ned ad igen .
Det bedste du kan gøre er bare at forsætte der ud ad og lave en unik god side som du er igang med
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg har netop skrevet indlæg div. forums, debatter for at reklamere lidt for siden www.gratis-gummi.dk
Jeg bliver hele tiden bannet for siden, eller bliver nedstemt.
Det forstår jeg udemæret at du gør. Et detbatforum er ikke til for at du kan lave reklamer for din side. Du skal deltage i debatten som alle andre men i din signatur kan du have et link til din side.
Er du en god debatør så vil folk automatisk blive interesseret i dit link og klikke på det. At spamme fora er meget dårlig ide og vil kun give din side dårlig karma.
Lasse Kalkar:
Nu er spørgsmålet, er det spam??
Debatspam - ja.
Lasse Kalkar:
Forstår bare ikke hvorfor andre bruger hvorfor andre brugere der inde, har et problem:P?
Tænk hvis du var aktiv på en debat og alle andre bare spammede forumet med indlæg om hvor god deres site er osv.... Det er da godt at du bliver bannet for det.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Det er skide irriterende med posts oprettet af en, som ikke aner en bjælde hvad han skriver om - så er det spam. Kan nikke genkendende til, at jeg sagtens kan finde på at slette personer som blot skriver med den hensigt, at få nogle backlinks. Det er let at se hvis en med 0 posts og 3 SEOlinks i signaturen skriver et par posts..
Om du bedriver din forumskrivning på samme måde aner jeg naturligvis ikke.
Ligesom så meget andet i verden kan svaret findes helt simpelt:
"Ville du gide at andre gjorde det mod dig?"
Hvis svaret er et bare i nærheden af et tvivlende nej, så lad være. :)
Der er regler og love og så er der almindelig sund fornuft. Desværre bliver det sidste ofte tilsidesat af lysten til at være smart i en fart, der sker nok ikke noget, alle andre gør det også eller, fuck det jeg kender dem alligevel ikke attitude og desværre sker det rigtig ofte i forbindelse med marketing hvor branchen og diverse guruer, bøger osv overbeviser en om at man ikke kan drive virksomhed medmindre man er lidt en "badboy" eller tør noget de andre ikke tør osv.
Se eventuelt Jesper fra Media Mouse's udemærkede indlæg "opfør dig ordentligt knægt" som er inde på lidt af det samme. Din virksomhed opfattes ud fra hvordan du opfører dig.