Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningstilbud til alle!!!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej Amino`er,

Har du lyst til at spare tid og penge på online shopping via alle kendte søgemaskiner så som GoogleBing, yahoo osv, er her en unik mulighed for at starte din egen virksomhed uanset hvilken person og baggrund du har.

Dette er nyt koncept som meget snart bliver lanceret i hele Scandinavien, hvorfor det netop er interessant for dig. Konceptet er opbygget i USA, hvor jeg er blevet distributører af denne gratis søgemaskine applikation, som går i luften og dermed lancerer i hele scandinavien. Jeg er nu i gang med at opbygge et team af distributører inde i et i forvejent internationalt netværk, for at være klar til at give den fuld gas når søgemaskinen applikationen lanceres:

Her er link til forretingskonceptet, det tager 15 min. at se igennem:

http://globalhorizonsmsg.com/soerensen

Klik på "global upportunity" når du ar klikket på ovenstående link.

Hvis/når du er interesseret kan du skrive til mig herpå denne blog, hvorefter vi kan foretage den yderligere dialog, hvor du samtidig kan få tilsendt mere materiale om dette koncept og indtjeningsmulighederne. Jeg ser frem til et kommende samarbejde med andre iværksætterlystige og entutiastiske personer.

De bedste hilsner

Jonas

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MSG- Distributor:

Her er link til forretingskonceptet, det tager 15 min. at se igennem:

http://globalhorizonsmsg.com/soerensen

Det tog da kun 10 sek. på det link

Tilmeldt 6. Apr 11
Skrevet kl. 20:42

Klik på "global opportunity" når du har klikket på ovenstående link. :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:43

MSG- Distributor:
Klik på "global opportunity" når du har klikket på ovenstående link. :)

:-)

Tilmeldt 6. Apr 11
Skrevet kl. 20:44

Her er det direkte link: http://globalhorizonsmsg.com/Soerensen/pages/global_opportunity/

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Så... det det addon gør er faktisk det Kelkoo, pricerunner etc. gør i en browser, uden MLM, uden plugin, uden opsætninger osv?

i fail 2 see the use of this.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:46

BruunMedia:

Så... det det addon gør er faktisk det Kelkoo, pricerunner etc. gør i en browser, uden MLM, uden plugin, uden opsætninger osv?

det er noget der rykker

Tilmeldt 6. Apr 11
Skrevet kl. 20:54

Når man går ind på eks. google og taster i søgefeltet om en billig pris eller specifik online produkt , så vil den downloaded genie app, poppe op i højre hjørne og så vil man bruge den til det man søger efter.

Den giver ca. 10 resultater i stedet for 1000 som google. Der ved finder du det, du søger og spare masser af tid og penge. 

De har indtil nu aftaler med 2 millioner produkter og det er kun begyndelsen. Den bliver lanceret i hele skandinavien om kort tid, og derefter worldwide :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:59

MSG- Distributor:

Når man går ind på eks. google og taster i søgefeltet om en billig pris eller specifik online produkt , så vil den downloaded genie app, poppe op i højre hjørne og så vil man bruge den til det man søger efter.

Den giver ca. 10 resultater i stedet for 1000 som google. Der ved finder du det, du søger og spare masser af tid og penge. 

De har indtil nu aftaler med 2 millioner produkter og det er kun begyndelsen. Den bliver lanceret i hele skandinavien om kort tid, og derefter worldwide :)

Nu har John Nielsen været rar og flytte dit indlæg i den rette boks.

Før du skriver videre så søg på MLM her på Amino

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:00

MSG- Distributor:

http://www.kelkoo.dk/p-lcdtv-100311823/samsung-ue40c6005-19671307

Der er der omkring 10 resultater. Jeg skal søge 1 gang, og slam så er der svar?

Det er jo ligemget hvor mange produkter der er, hvis det ikke er brugbart. Det er et koncept der er blandet ind i MLM, det er overflødigt, og gør det mere besværligt at finde en vare end normalt ved at bruge kelkoo, pricerunner etc.

Og hvordan er det sat op med danske webshops? er det kun affiliate aftaler med store sider som Amazon & Ebay etc. man kan købe igennem? Der kommer Told oveni, og der er lang leveringstid, der er Reklamationsret, og jeg skal give dig.

Det er i mit hoved et 100% useless produkt i det danske marked, hvis ikke det Europæiske.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)