Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento Eller PrestaShop?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Det var www.billigmagento.dk

Du kan tage en snak med Frederik Grønholdt Petersen uanset om det bliver dem eller andre.

Vh

Casper

 

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil anbefale at du tager kontakt til http://www.procontractors.eu/ (dansk firma på trods af den engelske tekst).

 

De virker meget professionelle, og kommer gerne hjem til dig og får en snak.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 02:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Thore:
Vil anbefale at du tager kontakt til http://www.procontractors.eu/ (dansk firma på trods af den engelske tekst).

Tak!

Thore:
De virker meget professionelle, og kommer gerne hjem til dig og får en snak

Overordentlig tak Smile

Det er muligt at se lidt mere om hvad der sker på vores LinkedIn virksomhedsprofil

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu spørger du hvad der er mest brugervenligt i backend. Der er jeg ikke et sekund i tvivl om at det er prestashop.

Det er selvfølgelig en holdning, men jeg har haft både en Magento og en Prestashop.

Prøv at søg på Google billeder og søg på 'Prestashop backend' og 'Magento backend'. Så kan du se forskellen :)

Magento er dog helt klart bedre hvis man går efter at lave en større millionomsætning. Synes det virker som om det er nemmere at skalere fra mit synspunkt.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Blom:

Nu spørger du hvad der er mest brugervenligt i backend. Der er jeg ikke et sekund i tvivl om at det er prestashop.

Det er selvfølgelig en holdning, men jeg har haft både en Magento og en Prestashop.

Prøv at søg på Google billeder og søg på 'Prestashop backend' og 'Magento backend'. Så kan du se forskellen :)

Magento er dog helt klart bedre hvis man går efter at lave en større millionomsætning. Synes det virker som om det er nemmere at skalere fra mit synspunkt.

Jeg er tildels enig i det med brugervenlighed. Men kan ikke se hvorfor man skulle vælge magento fremfor presta hvis man går efter den store millionomsætning! 

Hvis man endelig skulle noget når man nu går efter dette, så få den skrædersyet fuldstændig fra top til tå og få alt til at spille og evt. dandomain - Så kan du få alt som du ønsker og som kan påvirke kunden til at handle hos dig.

 

Men jeg er selv igang med presta og er forbløffet over de mange moduler som der er tilgængelige. Man kan virkelig mange ting med dette og med et super fedt template og en god programmør tror jeg at man kan gøre underværker.

Jeg er desværre kritisk så kan godt skelne mellem et standard temp. som ikke er redigeret eller et anderledes template, som er designet helt om. Her foretrækker jeg klart et anderledes template som er designet om. Alt andet kan give et udtryk af at ikke have brugt tiden ordenligt inden start og bare vil hurtig igang. 

 

OT: Fedt initiativ, men jeg ved ikk helt om din produktmenu kan ændres? Føler den står lidt udenfor den ellers så tiltalende hjemmeside.

Måske virke mere troværdigt og skrive : "Lad OS hjælpe dig med at opnå..." eller "lad Din Wellness guide..." istedet for "mig".

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg mener med millionomsætningen, er at jeg synes prestashop bliver ret tungt når man runder 100 varer, og omsætter for et par tusinde om dagen. Men det var jo kun min holdning, kan være det er anderledes for andre :-)

Fra Ryomgaard
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi ejer en smykke butik og sælger fortrinsvist via internettet. Her bruger vi Prestashop og det kører super godt. Vi kan varmt anbefale systemet - som jeg selv har sat op og drifter. Det er ret nemt. Jeg har ikke erfaringer med Magento og kan derfor ikke udtale mig om det.

Venlig hilsen

Lars Bergmann

www.sisterunika.dk

 

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lars...

Jeg har også valgt at bruge prestashop

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S. skrev lige til mg, og spurgte om jeg stadig har det sådan, som jeg skriver her.

Siden jeg skrev indlægget her er min shop, BilligeGolfbolde.dk, blevet en del større. Jeg synes nu stadig at Prestashop kan håndtere det rigtig fint.

Derudover har jeg også en Magento shop, iform af iCovers.dk, så nu har jeg prøvet begge ting.

Min anbefaling er helt klart Prestashop. Jeg synes virkelig at administrationen er meget lettere herinde, og jeg oplever også at det er billigere at få lavet udvikling til det :) Så nu anbefaler jeg 100 % prestashop, og vil også kun bruge dette system fremover.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Casper Blom:

Anders S. skrev lige til mg, og spurgte om jeg stadig har det sådan, som jeg skriver her.


Siden jeg skrev indlægget her er min shop, BilligeGolfbolde.dk, blevet en del større. Jeg synes nu stadig at Prestashop kan håndtere det rigtig fint.


Derudover har jeg også en Magento shop, iform af iCovers.dk, så nu har jeg prøvet begge ting.


Min anbefaling er helt klart Prestashop. Jeg synes virkelig at administrationen er meget lettere herinde, og jeg oplever også at det er billigere at få lavet udvikling til det :) Så nu anbefaler jeg 100 % prestashop, og vil også kun bruge dette system fremover.



Tak Casper :)
Side 2 ud af 2 (20 indlæg)