Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg professionelle billeder til min hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

De professionelle billeder man bruger på ens hjemmeside er vel højst sandsynligt købt af et firma der specifikt tager billeder til den slags brug. I ved, de billeder hvor der f.eks. er en forretningsmand der giver thumbs-up til ham/hende der besøger hjemmesiden, eller en smilende smuk kvinde der sidder og er klar til at tage telefonen osv.

Nogen der kan anbefale mig noget?

/Simon

Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:14

Der findes en masse stock-photo sider som du kan finde sådan noget på. Bare google stock-photos, de koster self penge :)

//S

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:16

Men er jeg i så fald den eneste der "får" det billede hvis jeg køber det? Eller kan det også bruges af andre? Hvis du altså ved sådan noget :)

Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 15:16

Hej Simon,

Der findes masser af sådanne sider. Jeg har selv benyttet mig meget af istockphoto, men synes det er dyrt i længden.

- Prøv at søg på 'business' derinde, så burde der kommer en del flotte damer frem med kridt-hvide tænder :)

Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 15:18

Når du køber dine billeder downloader du dem ned på din harddisk, og så har du selvfølgelig rettighederne til dem :-)

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 15:19
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:21

Der må da findes nogle danske sider? :D Det ville gøre det mere overskueligt tror jeg :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:40

Få en dygtig fotograf til at ta´et par god billeder af dig.

Personligt fortrækker jeg kun, at bruge egne billeder.
De der falske billeder af et par amerikanske fotomodeller, virker for falsk.

Lad dine kunder se hvem du er! Vis dem, at bag hjemmesiden er der en person der brænder for sin virksomhed.

ELLERS så er der denne hjemmeside, der har royaltyfree billeder.
http://www.shutterstock.com/cat-4-Business-Finance.html

Held og lykke med det!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:53

Simon:

De professionelle billeder man bruger på ens hjemmeside er vel højst sandsynligt købt af et firma der specifikt tager billeder til den slags brug. I ved, de billeder hvor der f.eks. er en forretningsmand der giver thumbs-up til ham/hende der besøger hjemmesiden, eller en smilende smuk kvinde der sidder og er klar til at tage telefonen osv.

Nogen der kan anbefale mig noget?

/Simon

Du kan nogengange være heldig at finde et par gode billeder på Stock Exchange - det er gratis billeder.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 15:54

Simon:

Men er jeg i så fald den eneste der "får" det billede hvis jeg køber det? Eller kan det også bruges af andre? Hvis du altså ved sådan noget :)

Stock photos er ikke billeder du får eneretten til. Du får en rettighed til at bruge billederne, men bestemt ikke eneret. 

Hvis du vil have eneret skal du få taget nogle billeder af f.eks. en fotograf - men så følger prisen som regel også med. 

Der findes faktisk mange ganske dygtige amatørfotografer der kan lave nogle flotte billeder hvis budgettet er lidt stramt. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)