Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Analytics driller Scannet webshop2

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg satte for nyligt en webshop op til mine undervisningsmaterialer på http://www.forlagetkickstart.dk 

Det kører meget tilfredsstillende - god support osv. men jeg oplever at mine google analytics ikke fungerer stabilt.

Selve trafikdelen af analytics ser ud til at køre fint og jeg kan dermed bekræfte, at analytics ER implementeret, men det er som om e-handelsdelen af analytics virker lidt tilfældigt. Nogle salg opdager den mens den overser andre.

Dvs. jeg ind til nu ikke kan bruge oplysningerne til en snus, for jeg kan jo ikke stole på det, der står.

Det virker helt tilfældigt, hvilke ordrer, den opdager. Der er ingen sammenhæng med vare, betalingstype eller lign. og eks. opdagede den ordre 7, 17, 21 og 28 men ikke de andre ud af de første 30 ordrer.

Jeg har spurgt Scannets support, men de kunne ikke hjælpe - de mente at det burde virke.

Er der nogen der kan hjælpe mig i den rigtige retning til at kunne løse dette? 

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo prøve at læse lidt på dette indlæg om ScanNet's webshop og Analytics, som godt nok mest handler om problemerne ved Webshop1, men alligevel meget godt beskriver hvilken håbløs situation du sandsynligvis står i med dit valg af ScanNet.

Dertil, hvis du kan fremvise et reelt problem med webshoppens integration med Analytics og deres support bare undsiger det, så er det vel ikke god service fra deres side af? Hvis de lover dig at det kan virke, så må de jo også kunne rette de fejl du kan påvise. Hvis en given service er inkluderet i prisen må du stille som et krav til dem at det virker.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)