Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

(BRAINSTORM) Virksomhedsnavn (Branche: Events og film produktion)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Kære Aminoer, mit navn er Jeppe og jeg har lige taget springet ud i verdenen som selvstændig(er i opstartsfasen)
- Og nu har jeg ramt det eneste hurdle indtil nu, mit første koncept etc er på plads.
Det eneste jeg nu virkelig går og arbejder med, er navnet på virksomheden. Selvfølgelig er det af mindre betydning, men ikke i en branche hvor du bliver bedømt på det navn din virksomhed har.
Der skal være visse kriterier navnet skal overholde, og de er som følgende:
Trendy
Nemt at huske
Nem DNS tilknyttet(Nem hjemmeside at huske også)
.....
En anden ting er, at vores "produkter" og koncepter er en form for provokerende overfor det vi begge har erfaret med events, for lidt at give vores koncepter en "Kant"- I forhold til det andre laver.
Vi er, af vores overbevisning, det eneste firma på markedet der tilbyder begge disse dele, under samme Fane, og derfor kan vi give endnu mere konkurrence-dygtige priser til vores slutbrugere, som primært vil være restaurationsbranchen.

Så her er  min bøn til jer AMINO'er: Hjælp mig over denne hurdle, da jeg simpelthen arbejder med for mange navne lige for tiden. Og kan ikke undgå at pålægge dette meget vægt :)

- der tages forbehold for stavefejl og tegnsætning, da begge disse dele ikke er mine stærkeste sider, jeg er umådelig meget spændt på at se jeres bud.

Tak for jeres tid,
Jeppe
<3

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej navnebror :-)

Jeg har ikke helt forstået hvad det er dit firma laver?

EDIT: Ja, det står jo så i titlen! doh!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)