Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mindre varepartier sælges...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have "muget" ud på lageret... og har derfor følgende mindre varepartier, jeg tilbyder her på Amino:

14 par SELECT fodboldsko, nye og i original-kasser, prismærket 300 - 350 kr. Det drejer sig om 8 par model "Manchester" sort/orange og sort/blå, str. 28, 31, 2 * 32, 34, 45 og 46, samt 6 par model "Lisboa TF Hardground" sort/hvid, str. 40, 2 * 41, 3 * 45.

099

48 pakker a 3 = 146 stk. små "porcelænsfigurer. (troede ikke de kunne sælges, men solgte på rekordtid over 1000 stk)

Ca. 190 Nokia Øresnegl/mikrofon, Nokia 3xxx/8xxx

16 stk Ovale "Zink/patina" blomsterskjulere

12 stk Ovale serveringsbakker, 46 cm på den lange led, "Zink/patina"

2 serveringsbakker træbakker.

1 mindre parti diverse: 1 dino-tøjdyr, 3 stk. Tom & Jerry Badering, 3 stk boccio spil i plast-bære "dims", 6 FM-høretelefoner, 1 rejsekuffert til børn, med skriveunderlag og diverse. (tror ikke tuscherne i kufferten er meget værd mere.....)

Jeg vil helst sælge hele bunken i et bud, men er da modtagelig for bud på de enkelte partier....

Jeg vil lade bud komme frem til fredag eftermiddag, -med mindre der kommer et bud jeg absolut ikke kan sige nej til... (Jeg forbeholder mig retten til at forkaste alle bud !, så kom med seriøse bud)

Hvis nogen mangler en campingvogn har jeg også lige sådan en til salg:

Bürstner Ventana 480 TK Avantgarde, 2001, køjevogn, med fortelt og markise, blåt interiør. se den på DBA, den står til 58.000 kr. men er da nok modtagelig for bud  Big Smile

Med venlig hilsen

Søren 

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 10:16

Hmm.....

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 21:16

Surprise vi rykker lige 9 sider frem *** kom nu med et bud, -det er jo ikke millioner jeg forventer Skype-Giggle

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 13:43

Rettelese til mængder. Der er kun 13 par sko, der mangler et par Lisboa str. 40. til gengælde er der 2 ekstra Tom & Jerry baderinge.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)