Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kunder

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :
  Hej alle

Jeg søger kunder eller samarbejds partner til min virksomhed der udfører rengøring og vinduespolering på sjælland.

Hvis der er nogle der har en god ide til hvordan man får flere kunder, hører jeg gerne fra jer.(bare ikke den alm med tlfbog og ugeaviser, men noget nyt måske)

Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 08:54
Jeg skal have vasket og poleret vinduer i en lejlighed på Østerbro. Der er 5-6 vinduer med 4-6 ruder i hver. Er det noget du er interesseret i?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:11
Hej,

En ide kunne være at opsøge nye kunder f.eks. virksomheder. Har du behov for hjælp til det, så lad mig høre fra dig.  

Tilmeldt 4. Mar 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:10
hej
vi er frauhause og vi leder efter en underleverandør som dig til vores ''butler service ''kunder . lad mig få din www og skriv lidt om dig selv.

Bedste hilsner / Best Regards
Charlotte Dinesen

t: 7248 8427
m:2944 3156
stylist@frauhause.dk
www.frauhause.dk

Tilmeldt 22. Jan 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:27
Hej.
Jeg kan anbefale dig at oprette en profil og skrive et oplæg om din service i www.3lance.dk.
3lance.dk er et forum for freelancere og jobudbydere.
Det er et nyt forum, så der kommer nok ikke opgaver væltende fra starten.
Men jo mere eksponering desto bedre, ikke sandt

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 00:19
Hvis meJensens reklamekortstandere får succes, så er der her en klar markedsføringsmetode... Kontakt ham evt. gennem hans nick - søg på tråden "gratis reklame" (tror jeg, at den hedder)

Ellers følger den sædvanlige svada til virksomheder, som ønsker øget omsætning:

Benyt dig af et reklamebureau, som sammen med dig og dine ønsker og krav skræddersyer en kampagne som øger din synlighed på markedet. Det behøver ikke at være dyrt for at være effektivt. Reklamebureauet kan sagtens arbejde indenfor begrænsede budgetter og derudfra fastslå den bedste markedsføringsmetode for netop dig.

Er dine kunder virksomheder eller private?
Er du lokal eller lands-/regionsdækkende?

Disse to spørgsmål er afgørende for at kunne planlægge en kampagne.

Prøv også at gøre dig nogle tanker om, hvorfor netop dine ydelser er værd at købe fremfor konkurrentens. Er der særlig underholdningsværdi i din vinduespolering? Er du særligt omhyggelig ? Dygtig? Billig? Hurtig? Serviceorienteret? Eller er der noget helt specielt, som du kan tilbyde, som de andre ikke har haft fantasi til at gøre endnu?

På et oversvømmet marked er det nemt at drukne i mængden af den store konkurrence. Derfor MÅ og SKAL du have et særpræg. det er simpelthen Alfa og Omega!

En af mine kunder, som konsekvent nægter at lytte til gode råd, får jævnligt trykt flyveblade på en billig og ineffektiv måde hos mig. Jeg vil gerne lave noget lækkert materiale for ham, men han holder fast i, at der ikke er økonomi til at gøre andet end han gør lige nu. Jeg er klar over, at det ikke lige er den bedste reklame for min egen virksomhed at trække dette eksempel frem, men for eksemplets skyld, mener jeg at det er vigtigt.

Virksomheden (min kunde) har en meget lav vækstrate til trods for at han arbejder indenfor et felt, som er meget vækstpræget. Hans eneste metode til at få kunder er altså disse flyveblade, som husstandsomdeles sporadisk og meget tilfældigt. For hver gang han har delt 500 flyveblade ud får han muligvis 1 betalende kunde. Det er et meget ringe turn-around.

Min kunde har ikke fundet et særpræg. Han kan det samme som alle de andre i branchen, men er ikke særligt opsøgende. Det er klart, at han taber markedsandele til de mere initiativrige og risikovillige konkurrenter som konstant forsøger at holde sig kilometer foran hinanden.

Jeg har foreslået ham at arbejde mere målrettet  med sin markedsføring for på den måde at slå sit navn igennem hos en mindre, men mere koncentreret gruppe af mennesker, baseret på erfaringer, der viser at det ikke er rentabelt at sende 1 reklame ud. Det er først reklame nummer 10 eller flere, som gør at man bliver husket.

I dit tilfælde vil jeg naturligvis anbefale at gøre det samme: Målret markedsføringen! Og i mellemtiden kan du benytte dig af enhver lejlighed til at smide info om dit firma til alle, du møder på din vej: Få tryk på bilen - lav nogle lækre visitkort - få noget arbejdstøj med tryk, så folk kan se, hvem der arbejder - giv "gratis" gode råd til folk, der spørger - køb en trailer, som du kan have med dig med reklame udover det hele, selvom traileren kun er med som pynt - hvis du har et firmalokale, så sørg for skilte helt ud til vejen - i det hele taget: Forøg din synlighed!

På et tidspunkt, så vil ordet "vinduespolering" være ensbetydende med dit firmas ydelser - og du vil blive målet for telefonopringninger, når folk mangler din ydelse.

Et andet lille trick: Hvis du skal købe noget i en butik, så se om du ikke kan bytte varen for en omgang polering. Det er ofte vel modtaget: det koster ikke dig alverden, og butikken mister heller ikke så meget på det, og I sparer begge to. Men vigtigst af alt: Du får lov at vise, hvor nem du er at handle med - og hvor godt du leverer ydelsen!

Jeg byttede 4 pizzaer for 1 plakat til et gadeskilt. Da pizzariaet havde oplevet, at det jo ikke var så slemt, og havde opdaget hvad jeg iøvrigt tilbød, så kom han igen og vil

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:04

hej det ville jeg osse gerne vide men hvad det angår samarbejds partner har jeg et rengørings firma

vis det har intr kan jeg kontaktes på 50202913

mvh Ronny Olsen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)