Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købte virksomhed og 6 mdr. efter vil konkurrent sælge sin virksomhed til mig

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

FIH blev det ikke. Begrundelse: da der ikke er maskiner og bygninger i handlen kan de ikke deltage som bank... 1 down...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:31

Sidste nyt...

de negative svar fra diverse banker tikker ind i en lind strøm. Nej fra Sydbank, Spar Nord, Jyske Bank og slutteligt også nej fra Nørresundby Bank.

Desværre ser det ud til at projektet ikke kommer i hus. Sådan kan det også gå engang imellem ( oftere end man skulle tro).

End of story.

dbh

Peter

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 12:41

Hej Peter

Øv - det var triste nyheder.

Har du overvejet at prøve nogle mindre banker? Der er måske en mulighed i det, da mange af dem er på udkig efter mere forretning - det kan jo ske at de kigger anderledes på projektet end de større banker, som vel kan vælge og vrage imellem projekter på nuværende tidspunkt.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:44

Hej Jesper,

tanken har strejfet mig, men jeg er allerede i et af de mindre og absolut blandt de bedst polstrede pengeinstitutter. Deres holdning er desværre at de gerne vil vente med at poste flere penge i mit projekt. Det kan være at jeg skal kontakte en af de andre små. Problemet er oftest at disse har en meget lokal foankring og derfor helst ikke investerer i andre ender af landet.....

Det er åbenbart ikke altid at sådan noget her skal lykkes...desværre.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 13:58

Hej Peter,

Hvis du kan beskrive dit projekt og investeringsmuligheden i en pdf eller word-fil, så send det til mig på mej (snabel a) investorkapital.dk.

Så vil jeg sende det ud til en investor, som måske kunne være interesseret i at hjælpe dig videre.

Hilsen
Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:25

Hej Martin,

Tak for din henvendelse. sender lige en PM til dig, og så kan vi tage den derfra.

Mvh

Peter

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)