Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Website X 5 anyone?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan forstå at det bliver nemt at lave sin egen hjemmeside med dette program, men hvordan fungerer det når jeg så skal få hjemmesiden online?
Jeg har hørt en forhandler sige, at jeg have licens på det et år, men hvad sker der så efter det års tid?

Jeg må indrømme jeg synes det virker lidt forvirrende en gang i mellem.

/Simon
Fra Farum
Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 19:48

Ingen erfaring her. Men ved at kigge på deres site synes jeg det fremgår ret klart at du køber en licens for altid.Der står i hvert fald ikke andet og det skal der hvis det er "leje-software".

Det ham forhandleren måske har ment er at de p.t. har et pakketilbud kørende med ét års hosting hos one.com. Og det skal jo så fornys efter et år.

Mikkel Elmholdt - Freelance softwareudvikler
MEconsult - www.meconsult.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:15

Og hvor meget koster sådan noget så om måneden normalt?

Bare så jeg ikke efter et år finder ud af at det koster kassen.

Jeg synes også det fremstår rimeligt nemt og overskueligt, og du vil måske foreslå at gå den vej, hvis man mener man selv kan komme op med et lækkert webdesign?

/Simon

Fra Farum
Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 23:27

Hvad webhosting koster hos one.com kan du nok finde ud af hvis du besøger one.com's hjemmeside :-)

Da jeg som nævnt ingen erfaring med bemeldte produkt kan jeg ikke hverken anbefale eller fraråde at du går den vej. Men de har såvidt jeg kan se en demo du kan hente og lege med.

Mikkel Elmholdt - Freelance softwareudvikler
MEconsult - www.meconsult.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:38

Okay så skal jeg nok lade være med at spørge ind til produktet :)

Men hvad skal jeg gøre når jeg har færdigdesignet hjemmesiden? Kender ikke til processerne, og jeg synes ikke at videoerne på Website x 5's hjemmeside hjælper hvad det angår, når man som mig er helt grøn på det område.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:17

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:25

Niels Henriksen:

http://www.websitex5.com/en/tutorial.html og tryk på Step 5 under videoen. Du kan uploade med FTP via programmet.

Jeg har set videoerne tusinde gange hehe, men er stadig lidt i tvivl om det er det rigtige at gøre. Har du erfaring med programmet?

Jeg har ikke lyst til at kontakte dem, da jeg i så fald skal oprette mig som bruger på deres side.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:31

Simon:
Jeg har set videoerne tusinde gange hehe, men er stadig lidt i tvivl om det er det rigtige at gøre.

Der er mange måder at lave en hjemmeside på og ingen af dem er den bedste. Det kommer helt an på hvordan DU vil gøre det. Du kan få 1000-vis af gode råd men det er hvad DU føler er bedst for DIG.

Selv vil jeg ikke bruge den metode, men nu har jeg også arbejdet med hjemmesider i 13 år :D

Simon:
Har du erfaring med programmet?

Nix... kender ikke programmet men kan hurtigt se hvordan sådan noget foregår.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)